روزنامه‌های ورزشی ۱۹ آذر؛ منصوریان ساکت شد

روزنامه های ورزشی ۱۹ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروزچهارشنبه _۱۹ آذرماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبر ورشی" با عنوان " شانس زیادی برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا قائلم " صحبت‌های برانکو سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس را نشان می‌دهد که احتمال قهرمانی پرسپولیس در آسیا را زیاد می‌داند.

" فرهیختگان ورزشی با تیتر " فینیشینگ " به اخراج علیرضا منصوریان از سرمربیگری تراکتور اشاره دارد که این باشگاه طی دو سال هفت مربی عوض کرده است.

" خراسان ورزشی" باعنوان " مذاکره مدیران با مجیدی و آلترناتیو همیشگی" اشاره به وضع فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال دارد که اگر نتایج خوبی نگیرد اخراج خواهد شد.

" ایران ورزشی" با عنوان " شاید به شهر خودرو هم برسد" اشاره به مصدومیت جزئی قایدی دارد که احتمال می‌دهند این بازیکن به مسابقه استقلال با شهرخودرو برسد.

" گل " با عنوان " منصوریان ساکت شد" اشاره به اخراج علیرضا منصوریان از تیم فوتبال تراکتور دارد که زنوزی هم این مربی را حمایت نکرد.

"سبز سبزم" باعنوان " به ترحم هیچ‌ کسی نیاز نداریم" صحبت‌های محمد قریشی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد تیمش در این شرایط سخت هم جانانه می‌جنگد.

"شوت" با عنوان " ویسی و الهامی امروز راهی تبریز می‌شوند " به جانشینان علی منصوریان برای سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور اشاره دارد.

" پرسپولیس " با عنوان " کابوس نام حسرت جام" اشاره به نام پرسپولیس دارد و حسرت این باشگاه برای قهرمانی در آسیا.

کد خبر 460366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.