۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
ایرپاد استودیو وارد بازار شد

شرکت اپل هدفون ایرپاد استودیو را که به فناوری تشخیص سر و گردن مجهز است، وارد بازار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این انتظار می‌رفت که ایرپاد استودیو اوایل سال جاری میلادی عرضه شود، اما به دلیل بروز مشکلاتی در بخش طراحی، تولید این محصول به تعویق افتاد. یکی از مهمترین ویژگی‌های ایرپادهای معمولی، ردیابی گوش است، بنابراین زمانی که کاربر هدفون را از روی گوش خود برمی‌دارد پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف می‌شود.

ایرپاد استودیو علاوه بر اینکه به این ویژگی مجهز است سنسورهایی دارد که قرارگیری هدفون روی سر یا گردن کاربر را تشخیص می‌دهد. فناوری تشخیص گردن این ایرپاد باعث می‌شود زمانی که هدفون روی گوش قرار نگرفته است روشن باقی بماند. وظیفه دیگر سنسورهای ایرپاد استودیو این است که گوش راست و چپ کاربر را تشخیص می‌دهد تا هدفون به صورت اتوماتیک کانال‌های صوتی را تنظیم کند.

ایرپاد استودیو مانند هدفون ایرپاد پرو به ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال و مود شفافیت صدا مجهز است. کاربران می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی صدای محیط اطراف را خنثی کنند. دیگر قابلیت‌های این محصول شامل تنظیمات اکولایزر سفارشی، تراشه U1 برای اتصال بی‌سیم با محصولات دیگر اپل، تراشه H2 و W2 برای بهبود کیفیت صدا و لغو نویز فعال می‌شود.

این هدفون در دو نسخه اسپورت و لاکچری به صورت محدود تولید شده است؛ مدل اسپورت با مواد ضعیف‌تر و برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی تولید شده است در حالی که مدل لاکچری از فلز و چرم ساخته شده است. البته مواد مورد استفاده این محصول قابل تغییر بوده و ممکن است بتوان ایرپاد استودیو اسپورت را به مدل لاکچری تبدیل کرد.

کد خبر 460362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.