پیشرفت ۸۰ درصدی احداث کندروی کنارگذر اتوبان شهید حبیب‌اللهی

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی احداث کندروی کنارگذر اتوبان شهید حبیب اللهی که مردادماه امسال کلنگ احداث آن در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بر زمین زده شد خبر داد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند احداث کندروی بزرگراه شهید حبیب‌اللهی، اظهار کرد: این کنارگذر به منظور اصلاح مسیر پر خطر قبلی، اتصال کندرو به کنار گذر با هدف کاهش ترافیک خیابان باغ فردوس و امکان تردد اتوبوس‌های شرکت واحد و روان سازی ترافیک محله باغ فردوس احداث شده است.

وی افزود: در سال گذشته اجرای این پروژه در منطقه ۱۳ مطرح شد و با آزادسازی بخشی از مسیر و طراحی آن توسط سازمان طراحی و قرار گرفتن در ردیف بودجه سال ۹۹، مردادماه سال‌جاری، احداث آن با حضور شهردار اصفهان کلنگ زنی شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: با اتمام آزادسازی مسیر کندروی بزرگراه شهید حبیب‌اللهی و تخصیص اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان این طرح مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ درصد بتن‌ریزی دیواره‌های این کنارگذر انجام شده است، گفت: این پروژه در آستانه افتتاح و بهره‌برداری است تا شاهد سهولت در رفت و آمد شهروندان باشیم.

شرفا در خصوص عرض کم پل زندان در محدوده منطقه ۱۳ و ایجاد مشکلات ترافیکی برای تردد خودروها، اظهار کرد: ابتدای امسال برای تعریض پل زندان طراحی مورد نظر شد و با سازمان عمران برای اجرای طرح مذاکرات لازم شده است و به زودی تجهیز کارگاه انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طرح تعریض پل زندان و احداث یک دوربرگردان به موازات بدنه شرقی این پل تا شش ماه آینده اجرا خواهد شد.

کد خبر 460356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.