زمین خراب نقشه‌های محرم را خراب کرد

ششصد و بیست و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "خیلی از بازیکنانمان را نمی‌شناختم و برای اولین بار می‌دیدم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های شهاب گردان دارد. گردان در مورد بازی ذوب آهن که تنها با ۱۵ بازیکن سبز پوش انجام شده، گفته است: نگویید با ۱۵ بازیکن بازی کردیم چرا که تعداد زیادی از نفراتی که مقابل شهر خودرو همراه ما بودند از امید و جوانان آمدند و خیلی‌هایشان را نمی‌شناختم و برای اولین بار بود که می‌دیدم!

" گل دوم سپاهان کاملاً درست بود " تیتر دیگری از این رسانه است که صحبت‌های رودنیل را آورده است. این کارشناس داوری در خصوص گل دوم سپاهان به نفت مسجد سلیمان توسط روح الله باقری که داور آن را آفساید اعلام کرده بود، اظهار کرده است: گل کاملاً سالم بود و یکی از تصمیمات بسیار تأثیرگذار بود؛ چرا که اگر داور آن را پذیرفته بود بازی به تساوی کشیده می‌شد.

"زمین خراب نقشه‌های محرم را خراب کرد" عنوان دیگری از این نشریه است که اشاره به تأثیر کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی بر عملکرد تیم نویدکیا دارد. نویدکیا و سپاهان در شرایطی به زمین بهنام محمدی مقابل تیم منسجم مجتبی حسینی رسیدند که شرایط چمن به هیچ وجه مناسب برگزاری مسابقه نبود و بازیکنان سپاهان که با کارهای ترکیبی خودشان را به دروازه حریفان نزدیک می‌کنند، در مسجد سلیمان به دردسر افتادند و از باتلاقی که در این ورزشگاه گریبانشان را گرفته بود دست خالی خارج شدند.

"لیگ را باید در همین وضعیت به پایان برسانیم" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های رحمان رضایی دارد. سرمربی ذوب آهن از اتفاقات رخ داده برای تیمش در جریان بازی با شهر خودرو گلایه مند است. رضایی گفته است: بعید می‌دانم در ادامه هم شرایط تفاوتی بکند و فکر می‌کنم لیگ را باید در همین وضعیت به پایان رسانده و انتظاری از بهبود شرایط نداشته باشیم و تا هفته پایانی آماده هر اتفاقی علیه ذوب آهن باشیم. ای‌کاش دلیل این مسائل را می‌دانستم‌.

برای مشاهده صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 460276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.