شرایط جوی مانع اجرای طرح‌های عمرانی در فردیس

شهردار فردیس با اشاره به اینکه شرایط جوی امکان فعالیت‌های عمرانی را به شهرداری نمی‌دهد، گفت: در صورت مساعدت شرایط جوی عملیات تکمیل و آسفالت بلوار مپنا تا دو هفته آینده انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، مصطفی سعیدی با اشاره به بارش برف در سطح شهر، اظهار کرد: با اعلام هواشناسی مبنی بر آغاز بارش‌ها، کلیه نیروهای خدمات شهری شهرداری فردیس آماده‌باش هستند تا در صورت بروز مشکل، در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند که خوشبختانه تا کنون اتفاق خاصی گزارش نشده است.

وی در خصوص تکمیل نشدن و آسفالت بلوار مپنا، عنوان کرد: قرارداد بلوار مپنا منعقد شده بود اما کار انجام نمی‌شد با پیگیری‌های صورت گرفته کار جدول کشی آغاز شده که پس از اتمام آن، در صورت مساعد بودن هوا تا دو هفته آتی آسفالت این بلوار نیز انجام می‌شود.

شهردار فردیس گفت: در صورت مساعد شدن هوا، متعاقب بلوار مپنا، بلوار کشتارگاه که هم اکنون در حال عملیات زیرسازی است، نیز آسفالت می‌شود.

سعیدی در خصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری فردیس در شهرک ناز با توجه به مصوبه شش میلیارد تومانی شورا، عنوان کرد: اقدامات عمرانی در شهرک ناز آغاز و در بخشی از معابر جدول کشی و آسفالت انجام شده و در راستای توسعه فضای سبز آن منطقه در روزهای گذشته ۱۰ هزار اصله درخت کاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه مسؤولیت شهرداری فردیس زمانی در اختیار من قرارگرفته که شرایط جوی امکان اقدامات عمرانی را نمی‌دهد، اظهار کرد: اعتبار شش میلیارد تومانی شهرک ناز به مناقصه گذاشته شده که انجام اقدامات قانونی و انتخاب پیمانکار تا اوایل بهمن ماه مشخص شد و اگرچه فصل کار عمرانی نیست، اما تا حد امکان در راستای توسعه امکانات و ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش می‌کنیم.

شهردار فردیس در خصوص مشکل انتقال اسناد مجتمع ۲۷۵ واحدی کاشانی پور، گفت: متأسفانه به دلیل پرداخت نشدن سرانه توسط شهرک ساز علاوه بر این مجتمع، مشکلات حقوقی و بلاتکلیفی برای اغلب ساکنان شهرک ناز وجود دارد. موضوع سرانه بین بانک، شهرداری و اهالی این مجتمع وجود دارد که در حال پیگیری و رفع آن هستیم.

وی پرداخت نشدن به موقع حقوق پاکبانان شهرداری فردیس را نتیجه کوتاهی توسط پیمانکار مربوطه دانست و افزود: قبول داریم که در این حوزه کوتاهی صورت گرفته و باید مدیریت در این حوزه را قوی‌تر باشد تا پیمانکار علاوه بر پرداخت به موقع حقوق نیروها، تجهیزات خودرویی برای جمع آوری زباله را تقویت کند.

شهردار فردیس همچنین در خصوص زیرگذر شیخ آباد در رزکان گفت: در گذشته طبق توافق شهرداری سابق کرج که فردیس نیز در حوزه کرج قرار داشت، اجرای این پروژه باید توسط اداره راه آهن انجام می‌شد، که تا کنون اقدامی صورت نگرفته است، باید در این خصوص با شهرداری کرج، به توافقی برسیم تا بتوانیم مشکل مردم کرج و فردیس را در محل این زیرگذر را رفع کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 460231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.