روزنامه های ۱۸ آذر؛ ماست‌مالی بازی ضعیف

روزنامه های ۱۸ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز سه شنبه _۱۸ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبر ورزشی" با عنوان " قایدی با درد ورزشگاه را ترک کرد " اشاره به مصدومیت این بازیکن مقابل تیم صنعت نفت آبادان دارد که باید ام‌آرآی بدهد تا میزان مصدومیت او مشخص شود.

" فرهیختگان ورزشی " سرمربی تیم ملی: دانشگاه آزاد را مدعی قهرمانی می دانم " اشاره به لیگ برتر کشتی دارد که سرمربی تیم ملی دانشگاه آزاد را مدعی قهرمانی می‌داند.

" خراسان ورزشی" با عنوان " استقلال فکر بردن ندارد" اشاره به بازی استقلال و صنعت نفت آبادان دارد که استقلال نتوانست این بازی را پیروز شود و به نتیجه تساوی دست یافت.

" ایران ورزشی" با عنوان " زمان علیه فکری " اشاره به عملکرد سرمربی تیم فوتبال استقلال دارد که دیگران را مقصر می‌داند و وقت بیشتری می‌خواهد، اما در بازی مقابل نفت نشانه‌ای از پیشرفت در استقلال دیده نشد.

" گل " با عنوان " طیبی: باید استقلال را با اختلاف دو یا سه گل شکست می‌دادیم " صحبت‌های طالب ریکانی بعد از بازی استقلال و صنعت نفت آبادان را بیان می‌کند که این بازیکن اعتقاد دارد می‌توانستند استقلال را با اختلاف گل ببرند.

"سبز سبزم" باعنوان " اشتباهات سریالی علیه ذوب آهن شائبه‌های زیادی را ایجاد می‌کند " اشاره به داوری بازی‌های ذوب آهن در این پنج هفته دارد که نحوه داوری در نتیجه آن تأثیر به سزایی داشته است.

"شوت" با عنوان " ماست‌مالی بازی ضعیف " اشاره به بازی ضعیف برخی از تیم‌ها در لیگ برتر دارد که سرمربیان با حمله به داور و انتقاد از آن نتایج بد خود را توجیه می‌کنند.

" پرسپولیس " با عنوان " چه کسی زمان را کشت " به پرونده شجاع خلیل زاده اشاره دارد که چرا کمیته تعیین وضعیت پس از دو ماه اتلاف وقت اعلام کرده صلاحیت رسیدگی به پرونده خلیل زاده را ندارد.

کد خبر 460176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.