شهرداری تنها دستگاه مسئول تامین امنیت پارک‌ها نیست

شهردار زنجان گفت: شهرداری تنها در پارک‌های دیوارکشی شده نگهبان مستقر می‌کند و در سایر پارک‌ها این دستگاه به تنهایی مسئول حراست از محل نیست.

حبیب‌الله ملائی یگانه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خلاف سال‌های گذشته، امسال در فصل پاییز در زنجان یخبندان اتفاق نیفتاد، اما قبل از برگریزان برف سنگینی بارید که موجب شکستن برخی درختان شد.

وی افزود: هر سال با درخواست شهروندان و تصویب کمیسیون ماده ۷، کارگران واحد خدمات شهری شهرداری، عملیات قطع و هرس اشجاری که احتمال شکستن یا سقوط آن‌ها وجود دارد را انجام می‌دهند.

شهردار زنجان ادامه داد: امسال ۴۷۰ نفر نیروی فضای سبز در مجموعه شهرداری فعالیت می‌کنند در حالی که در لایحه بودجه تنها ۲۲۰ نفر برای این سازمان در نظر گرفته شده بود، لذا در این بخش کمبود نیرو نداریم.

یگانه با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری زنجان حدود ۲۵۰ نفر نیروی مازاد فضای سبز در اختیار دارد، ادامه داد: شهرداری توان تأمین منابع مالی برای پرداخت حقوق قانونی نیروهای مازاد را ندارد و امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم حقوق آنها را پرداخت کنیم.

وی در خصوص تأمین امنیت در بوستان‌های این شهر تصریح کرد: پارک‌ها، فضاهای عمومی است و تأمین امنیت در آنها صرفاً بر عهده شهرداری نیست، شهرداری در برخی پارک‌های شهر که دیوارکشی شده باشد نگهبان مستقر می‌کند.

شهردار زنجان گفت: تنها "پارک ملت" دیوارکشی شده و حتی پیرامون "پارک گلستان" نیز دیوارکشی کاملی وجود ندارد.

کد خبر 460155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.