تراکتور صفر _ صفر فولاد/ دوئل منصوریان و نکونام برنده نداشت

تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۵ امروز میزبان تیم فوتبال فولاد بود که بازی این دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دوشنبه _ ۱۷ آذر ماه_ در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ساعت ۱۵ میزبان تیم فوتبال فولاد است که این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد

ورزشگاه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی

داوران: محمدرضا اکبریان، تورج عیوض محمدی، محسن سلطانی و سعاد وفا پیشه.

ناظر: حسن کامرانی فر.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سعید مهری، اکاشه حمزویی، میثم تیموری، وفا هخا منش، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، میلاد فخرالدینی و حمید بوحمدان

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب فولاد: محسن فروزان، صالح حردانی، موسی کولیبالی، محمد قاسمی نژاد، فرشاد محمد زاده، محمد آبشک، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، لوسیانو پری را، ساسان انصاری و محمد میری.

سرمربی: جواد نکونام.

کارت زرد:

تراکتور: میثم تیموری (دقیقه ۳۰)، حمید بوحمدان (دقیقه ۴۹)، هادی محمدی (دقیقه ۶۶)، منصوریان سرمربی (دقیقه ۸۱)

فولاد: مهران موسوی (دقیقه ۱۰)، (دقیقه ۵۹)

کارت قرمز: _

گل‌ها: _

شرح بازی:

در این بازی تراکتور مسعود شجاعی، محمد خرم الحسینی، محمد رضا خانزاده و محمد مسلمی پور را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، تا دقیقه ۱۵ بازی در میانه‌های میدان جریان داشت و هر دوتیم تک موقعیتی‌هایی ایجاد کردند، اما بعد از آن تا دقیقه ۴۰ خطر جدی دروازه‌ها را تهدید نکرد و هر دوتیم بدون ریسک بازی کردند. داور برای این نیمه اول یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

فولاد نیمه دوم را با حمله شروع کرد ولی گلی را برای این تیم به همراه نداشت، بازی تا دقیقه ۶۰ جنگنده از سوی هر دو تیم پیش رفت و در ادامه هم شاهد حمله خطرناکی از جانب دو تیم نبودیم. در دقیقه ۸۴ بین اعضای کادر فنی تیم فولاد و تراکتور درگیری پیش آمد که چند دقیقه وقت بازی را گرفت و از کادر هردو تیم یک نفر اخراج شد. داور چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت، اما در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: بازیکن فولاد شوتی از روی ضربه آزاد به سمت دروازه تراکتور زد که اخباری این شوت را ناقص دفع کرد.

دقیقه ۳۷: احسان حاج صفی ارسالی روی دروازه فولاد انجام داد که مهاجم تراکتور با کولیبالی درگیر شد و نتوانست ضربه خود را بزند.

دقیقه ۴۶: بازیکن فولاد ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که ضربه سر تراکتور را محمدرضا اخباری دفع کرد.

دقیقه ۵۷: محسن فروزان نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند که توپ در اختیار عکاشه قرار گرفت ولی فروزان باتلاشی که داشت اشتباه خود را جبران کرد.

شرح گل: _

کد خبر 460084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.