این دیدار عجیب را به خاطر بسپارید

ششصد و بیست و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "این دیدار عجیب را به خاطر بسپارید" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار عجیب ذوب آهن و شهر خودرو دارد. ذوب آهن این بازی را در حالی شروع کرد که ۱۷ نفر از بازیکنان اصلی خود را به خاطر مبتلا شدن به ویروس کرونا در اختیار نداشت که در نتیجه رحمان رضایی با ترکیبی جوان تیم را وارد میدان کرد. شهر خودرو با به دست آوردن یک پنالتی در دقیقه ۱۲ توانست گل نخست خود را وارد دروازه شهاب گردان کند که بعد از آن ذوب آهن دست به حملاتی زد و با شروع نیمه دوم در دقیقه ۴۷ امین قاسمی نژاد از تعلل مدافعین ذوب آهن استفاده کرد و گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

"امان از اشتباهات خط دفاعی" تیتر دیگری از این رسانه است که به شکست سپاهان در دیدار با نفت مسجد سلیمان پرداخته است. دیدار دو تیم نفت و سپاهان در حالی آغاز شد که سپاهان مانند چند دیدار قبلی‌اش در دقایق ابتدایی بازی چندان بر بازی مسلط نبود. این بار اما عدم تسلط در ابتدای بازی، کار دست سپاهانی‌ها داد و این نفت مسجد سلیمان بود که روی اول ین کرنر مسابقه توسط ساسان حسینی در دقیقه ۵ به گل رسید. سپاهانی‌ها در دقایق اضافه نیمه اول بازی را به تساوی رساندن اما این نفتی‌ها بودند که روی ضد حملات در دقایق ۶۴ و ۸۰ کار سپاهانی‌ها را تمام کردند.

"خنده دار است که بعد از بازی تست راستی آزمایی می‌گیرند" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که در آن صحبت‌های رحمان رضایی را آورده است. سرمربی ذوب آهن در نشست خبری گفته: قصد دارند تست راستی آزمایی انجام دهند. این مسئله خنده دار است. بازی انجام شد. تست چی؟ برای کی؟ اگر می‌خواستند تست بگیرند باید قبل از بازی این کار را انجام می‌دادند که تا آن موقع ۱۱ بازیکن کرونایی داشتیم. آنها به ما می‌گویند بازیکنانی که در خانه هستند را صدا بزنید.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 460073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.