بررسی الزامات و اولویت‌های بودجه ۱۴۰۰ تهران روی میز شورا

اعضای شورای شهر تهران در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی به بررسی الزامات و اولویت های بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران می‎پردازند.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورا فردا (سه‌شنبه هجدهم آذرماه ۱۳۹۹) برگزار می‌شود.

در آغاز این جلسه اعضای شورا به ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص ساماندهی، حفاظت و احیای مجموعه گورستان‌های دولاب شامل پنج گورستان واقع در محدوده منطقه ۱۴ می‌پردازند.

سپس یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه طرح تفصیلی ویژه منطقه ۱۲ شهرداری تهران بررسی شده و همچنین طرح الزامات و اولویت‌های تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران بررسی می‌شود و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت خواهد شد.

همچنین طرح نظام‎نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیر دولتی و مدیریت شهری نیز با قرائت گزارش کمیسیون فرهنگی-اجتماعی بررسی می‌شود.

در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‎اند. و طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت می‌شود.

همچنین در این جلسه گزارش‌های حسابرس رسمی شورا در خصوص سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۹ قرائت می‌شود. و لایحه شهردار تهران در خصوص طرح بهره برداری از پیاده‌روها بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت می‌شود.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلاینده‌های هوا در پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال‌ها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

در پایان این جلسه لایحه شهردار در خصوص اصلاح تبصره ذیل ماده واحده مصوبه «الزام شهرداری تهران به راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک از طریق بخش خصوصی» و همچنین لایحه شهردار در خصوص اصلاحیه تبصره یکم مصوبه ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات بررسی شده و گزارش‌های کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و فرهنگی و اجتماعی قرائت می‌شوند.

کد خبر 460059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.