اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور پیشگیری از اختلال در سامانه نسخه الکترونیک هرنوع ارتقا و اصلاح سامانه طی ساعات ۱۲ و نیم شب تا ۶ صبح انجام می‌شود و پیگیری لازم برای همکاری بیمه‌های تکمیلی و اتصال آنها به سامانه نسخه الکترونیک در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌های سراسر کشور که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فن‌آوری اطلاعات به منظور بررسی و ارزیابی پیشرفت برنامه نسخه الکترونیک برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه پیشرفت بسیار خوبی داشته است و روند بهبود و ارتقا مداوم آن با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: باید مسائل و مشکلات احتمالی بر سر راه پیشرفت طرح را حل کنیم و نظرات و پیشنهاداتی که از استان‌ها اعلام می‌شود را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

سالاری ارتباط مداوم مدیران و کارشناسان ستادی با مدیران و کارشناسان استان‌ها را از مسائل بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره کل درمان غیر مستقیم هر روز با دو استان جلسه کارشناسی می‌گذارند و شرایط استان‌ها را با دقت رسیدگی می‌کنند تا این برنامه به بهترین وجه ممکن در سطح کشور اجرایی شود.

وی پشتیبانی شبانه روزی از این طرح را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و گفت: از ظرفیت مرکز پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ برای پشتیبانی این طرح استفاده می‌شود و کارشناسان این مرکز از آموزش‌های مورد نیاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته تجهیزات مورد نیاز برای ارتقا سامانه نسخه الکترونیک خریداری شده و از نظر فنی و سخت افزاری هیچ گونه محدودیتی نخواهیم داشت.

سالاری موفقیت سامانه نسخه الکترونیک را قطعی ارزیابی کرد و گفت: اینکه مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی مشکلات جزئی سیستم را به خوبی می‌شناسند و برای ارتقا این سامانه با جدیت پیگیری می‌کنند، امیدوار کننده است. از سخت‌کوشی و تلاش بی‌وقفه همکاران اطلاع داریم و مزایای این سیستم و تسهیلاتی که در آینده ایجاد خواهد کرد باعث امیدواری و افزایش روحیه همکاران است.

سالاری حوزه فناوری اطلاعات را از واحدهای بسیار فعال و اثرگذار سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: همزمان با برنامه نسخه الکترونیک طرح ۳۰۷۰ نیز در بخش بیمه‌ای به موازات پیش می‌رود و آنجا هم کار بسیار سنگینی در حال انجام است.

در این جلسه مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها و مدیران ستادی نیز به بیان دیدگاه‌ها نقطه نظرات خود درباره برنامه نسخه الکترونیک پرداختند.

کد خبر 460019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.