شهریاری: محدودیت‌های کرونایی ادامه پیدا کند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر باید محدودیت‌های کرونایی ادامه پیدا کند. البته ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های تردد در استان‌های با وضعیت نارنجی را تمدید کرده است و نیاز است که مردم نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد تأثیرگذاری محدودیت‌های اخیر کرونایی در کشور اظهار کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان آمار ابتلا به بیماری کرونا در کشور کاهش یافته است و بسیاری از استان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار داشتند وارد وضعیت نارنجی شدند. محدودیت‌های دوهفته‌ای ستاد ملی مبارزه با کرونا تأثیر بسزایی در مقابله با شیوع بیماری کرونا در کشور داشته است.

وی افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا و دولت باید برخی از محدودیت‌های دو هفته‌ای را تمدید کنند؛ زیرا اگر محدودیت‌ها به طور کلی رفع شود، روند ابتلا به کرونا در کشور مجدداً افزایش خواهد یافت همانگونه که در اردیبهشت ماه سال جاری اعمال محدودیت‌ها باعث کاهش شیوع بیماری کرونا در کشور شده بود، اما با تعلیق کلی آنها، تعداد مبتلایان به این ویروس دوباره افزایش یافت.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر باید محدودیت‌های کرونایی ادامه پیدا کند. البته ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های تردد در استان‌های با وضعیت نارنجی را تمدید کرده است. نیاز است مردم نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم نسبت به رعایت محدودیت‌های کرونایی همکاری‌های لازم را داشته باشند؛ زیرا در غیر این صورت مجدداً شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور خواهیم بود و هموطنان بسیاری را از دست خواهیم داد.

کد خبر 459976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.