نظارت ویژه بر گودبرداری‌های سطح شهر اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر رصد و رفع تخلفات صنفی از جمله سد معبر و نظارت بر عملیات ساخت و سازها به ویژه گودبرداری‌ها در شهر، گفت: رسیدگی به تعیین تکلیف وضعیت ساختمان‌های مخروبه یا نیمه‌ساز از دیگر وظایف این اداره کل است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال و برودت هوا، یکی از اولویت‌ها با دستگاه‌هایی همچون بهزیستی و نیروی انتظامی برای جمع‌آوری افراد کارتن خواب و سایر افرادی است که به عناوین مختلف شب‌ها در مکان‌های غیرمجاز شهر سکنی می‌گزینند.

وی افزود: نیروهای گشت اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در مناطق ۱۵ گانه در صورت مشاهده این افراد، آنها را به مراکز مجاز تحت نظر بهزیستی انتقال می‌دهند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا مبنی بر محدودیت تردد در محل‌های تفریحی شهر همچون ناژوان و کوه صفه، نیروهای این اداره کل برای اجرای طرح ممنوعیت ورود شهروندان به این مکان‌ها همکاری لازم را داشتند و از ورود خودروها به این مکان‌ها جلوگیری کرده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، افزود: تمامی گشت‌های این اداره کل به پویش «من ماسک می‌زنم» پیوسته است و برچسب این شعار روی تمام خودروهای گشتی نصب شده است.

محمدحسینی تصریح کرد: در این فصل روشن کردن آتش در حاشیه مسیر رودخانه زاینده‌رود به ویژه در ناژوان از سوی شهروندان یکی از اقداماتی است که باعث آلودگی هوا و ایجاد آسیب به فضای سبز و محیط زیست شهری می‌شود؛ بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود برای حفظ طبیعت زیبای شهر از این کار خودداری کنند.

وی با تاکید بر رصد و رفع تخلفات صنفی از جمله سد معبر و نظارت بر عملیات ساخت و سازها به ویژه گودبرداری‌ها در شهر، خاطرنشان کرد: رسیدگی به تعیین تکلیف وضعیت ساختمان‌های مخروبه یا نیمه ساز یکی دیگر از وظایف این اداره کل به شمار می‌رود.

محمدحسینی با اشاره به اهداف کلان اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این اهداف شامل پیشگیری از تخلفات شهری، رفع تخلفات شهری، ارتقای علمی، کیفی و عملیاتی واحدهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری، ارتقای سطح اعتماد شهروندان به مجموعه فعالیت‌های شهرداری است.

کد خبر 459975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.