نصب باکس‌های جدید ویژه نمک در شهر مشهد

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نصب باکس‌های جدید ویژه نمک در مناطق دو، سه، چهار، پنج و شش خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به توسعه شهر مشهد افزایش تقاطع‌ها و سطوح شیبدار، جانمایی و نصب باکس‌های ویژه نمک در تقاطع‌ها و سطوح شیبدار که در مواقع بارش برف دچار لغزندگی می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: در همین راستا با فرا رسیدن فصل زمستان بیش از ۴۵۰ باکس فلزی ویژه نمک در نقاط مختلف شهر جانمایی و نصب شده است.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: باکس‌های فلزی به دلیل جنس خاص خود به مرور در اثر تغییرات جوی دچار آسیب می‌شون د و با توجه به ارزش مالی آنها در بسیاری از موارد شاهد تخریب و سرقت آن‌ها هستیم.

رهنمایی ادامه داد: به همین منظور، ایجاد تغییرات کیفی این باکس‌ها در دستور کار اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد قرار گرفت و در مرحله اول تعداد ۴۵ باکس فایبرگلاس در مناطق دو، سه، چهار، پنج و شش در نقاط خاص جانمایی و نصب شد.

وی گفت: این باکس‌ها در تقاطع‌های غیر همسطح، پل‌ها و سطوح شیبدار و دوربرگردان‌ها جانمایی و نصب شد و همزمان با بارش برف آماده بهره برداری است و به دلیل اینکه از جنس فایبرگلاس است و در مقابل تخریب، سرقت و تغییرات جوی، مصون‌تر بوده و دوام بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 459955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.