تمام محورها باز و تردد روان است/ثبت تخلف‌ در محورهای استان با دوربین

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: روز گذشته بیشترین بارش برف را در محورهای سمیرم داشتیم که برف‌روبی از جاده‌ها انجام شد همچنین در مناطق غربی استان شامل داران، چادگان، بوئین و میاندشت و خوانسار هم بارش برف ادامه داشت اما در حال حاضر همه محورهای استان باز و تردد همچنان ادامه دارد.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز گذشته بارندگی‌های خوبی در تمام استان داشتیم و با وجود لغزندگی محورها تردد در جریان بود و با کمک عوامل راهداری هیچ محوری بسته نشد و خوشبختانه حادثه‌ای نداشتیم.

وی افزود: بیشترین بارش برف را در محورهای سمیرم داشتیم که برف روبی از جاده‌ها انجام شد همچنین در مناطق غربی شامل داران، چادگان، بوئین و میاندشت و خوانسار هم بارش برف ادامه داشت اما در حال حاضر همه محورهای استان باز و تردد همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر لزوم کاهش سفرها در شرایط کنونی، تصریح کرد: با توجه به دستورات ستاد کرونا ضروری است مردم در کاهش شیوع بیماری همکاری لازم را داشته باشند همچنین پلیس راه تمام محورهای استان را زیر نظر دارد و از ترددهای غیرضروری جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به فعال بودن دوربین‌های سطح استان، اظهار کرد: تخلف ترددهای غیرمجاز توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود میزان جریمه‌ها یک میلیونی و ۵۰۰ هزار تومانی است و این تخلف‌ها در سوابق راننده و خودرو ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راه استان در خصوص تردد با پلاک‌های مخدوش، اظهار کرد: برخی از رانندگان پلاک‌های خودرو را دستکاری و مخدوش می‌کنند که این عمل جرم است و همه آنها اعمال قانون و ارجاع به مراجع قضائی می‌شوند.

سرهنگ پورقیصری در توصیه به رانندگان گفت: بهتر است شهروندان سفر به مناطق کوهستانی را در صورت غیرضرور بودن به تعویق بیندازند و در صورت لزوم سفر حتماً تجهیزات لازم زمستانی مانند زنجیر چرخ، غذا و لباس گرم همراه داشته باشند و از سلامت و ایمنی کامل خودرو و داشتن بنزین کافی اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: داشتن سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی توصیه همیشگی ماست همچنین در محورها از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند و قوانین رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی داشته باشند.

کد خبر 459952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.