افتتاح چهار ایستگاه مترو تبریز توسط رئیس جمهور

شهردار تبریز گفت: چهار ایستگاه متروی تبریز ۲۷ آذر توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از چهار ایستگاه آماده افتتاح قطار شهری تبریز بازدید کرد.

در این بازدید ایرج شهین باهر از نزدیک آخرین وضعیت ایستگاه‌های ۹، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ را بررسی کرد.

شهردار تبریز در این بازدید با اشاره به آماده سازی چهار ایستگاه خط یک، گفت: ۲۷ آذر پروژه‌های شهرداری چهار شهر مشهد، تهران، تبریز و نوشهر توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد که در تهران یک ایستگاه مترو، در مشهد یک پارکینگ و در تبریز چهار ایستگاه مترو که در حال تکمیل و آماده سازی است، افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: آخرین بازدیدها از این ایستگاه‌ها را به همراه اعضای محترم شورا انجام می‌دهیم تا توصیه‌های لازم را به متولیان مترو داشته باشیم و پس از جمع بندی، این ایستگاه‌ها را در روز ۲۷ آذر به دست رئیس جمهور افتتاح و تقدیم شهروندان کنیم.

شهین باهر افزود: به رغم مشکلات اقتصادی، بدهی‌های بانکی و مشکلات اداری به لطف خدا در شورای پنجم کارهای خوبی در حوزه مترو انجام شده است.

وی گفت: پیش از این، در فاز ۲ خط ۱ مترو صرفاً دو ایستگاه افتتاح شده بود اما در دوره مدیریت و شورای پنجم، ما همه ایستگاه‌های فاز ۲ و فاز ۳ را نیز راه اندازی کردیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: از ایستگاه‌های باقی مانده، دو ایستگاه را در سوم خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می‌کنیم و یک ایستگاه باقی مانده از کل خط ۱ را نیز تا پایان شهریور ۱۴۰۰ آماده می‌کنیم تا کل خط ۱ آماده بهره برداری شود.

کد خبر 459922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.