روزنامه های ورزشی ۱۷ آذر؛ فکری به دنبال فرار از حاشیه و انتقاد

روزنامه های ۱۷ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دوشنبه _ ۱۷ آذر ماه _ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبر ورشی" با عنوان " گرد و خاک زوج اصلی خط حمله تیم ملی " اشاره به عملکرد خوب سردار آزمون و مهدی طارمی دو لژیونر فوتبال ایران دارد.

" فرهیختگان ورزشی " با عنوان " با مددی تا ۱۴۰۰؟ " اشاره به تلاش‌های وزارت ورزش برای ابقای سرپرست استقلال دارد.

" خراسان ورزشی" باعنوان " فکری به دنبال فرار از حاشیه و انتقاد " سرمربی تیم فوتبال استقلال را مورد خطاب قرار داده که با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان می‌تواند حواشی و انتقادات را کم کند.

" ابرار ورزشی " با عنوان " کورس صدر نشینی " اشاره به بازی استقلال و صنعت نفت آبادان دارد که استقلال می‌تواند با پیروزی در این دیدار خود را به صدر جدول نزدیک کند.

" ایران ورزشی" با عنوان " انصاری: ما می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم" صحبت‌های بازیکن پرسپولیس را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد فرقی نمی‌کند چه تیمی در فینال آسیا رو در رو آنها قرار گیرد و تنها قهرمانی می‌خواهند.

" گل " با عنوان " فروردین: بازنشسته‌ها نمی‌توانند رئیس یا دبیر کل فدراسیون شوند " اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال دارد و می‌گوید افرادی که بازنشسته هستند نمی‌توانند رئیس یا دبیر کل فدراسیون شوند.

"سبز سبزم" باعنوان " در دیدار کرونایی بازهم اشتباهات داوری علیه ذوب آهن تکرار شد" اشاره به بازی ذوب آهن و شهر خودرو دارد که ذوب آهن بدون حضور ۱۸ نفر از بازیکنان خود وارد زمین شد و با این شرایط بازهم داور پنالتی اشتباه به نفع شهر خودرو گرفت.

" پرسپولیس " با عنوان " همه در این افتخار سهیم هستیم " صحبت‌های جلال حسینی را نشان می‌دهد که عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشته است.

کد خبر 459919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.