ساماندهی زباله‌گردهای شهرکرد

در این بسته خبری از ساماندهی زباله‌گردهای شهرکرد تا کاشت سیصد نهال ویتکس در حاشیه پارک خطی خرمشهر و جمع آوری تابلوی اصناف متخلف از سطح شهر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کاشت سیصد نهال ویتکس در حاشیه پارک خطی خرمشهر

دیوار سبز با کاشت سیصد نهال ویتکس در حاشیه پارک خطی در مجاورت ورودی کوی کارمندان توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر احداث شد.

نیمی از عوارض سالیانه ناوگان حمل و نقل قدس بخشیده شد

داوود حبیبی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس از بخشودگی ۵۰ درصد از عوارض سالیانه ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی و اتوبوسرانی تحت نظارت این سازمان خبر داد.

۳۰ ملک خطرزا در نهاوند تخریب شده است

محمد حسین‌پور، شهردار نهاوند گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون ۳۰ ملک خطرزا از سوی شهرداری و با حکم دادستانی تخریب شدند.

جمع آوری تابلوی اصناف متخلف از سطح شهر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: از شهریور ماه سال جاری تا پایان آبان ماه سال جاری بیش از ۲۰ تابلوی اصناف متخلف از سطح شهر جمع آوری شده است.

آغاز عملیات آسفالت محلات شهری آمل

سید حمید هاشمی، شهردار آمل از زیرسازی و آسفالت ۱۸۰ هزار مترمربع از معابر این شهر با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد و ۷۰۰ ‏میلیون ریال خبر داد.‏

پرداخت آنلاین عوارض نوسازی و پسماند شهرداری ساری

شهرداری ساری امکانی را فراهم کرده است که شهروندان ساری می‎‌توانند از طریق درگاه اینترنتی شهرداری ساری ضمن پرداخت فیش‌های نوسازی و پسماند، اطلاعات و سوابق آنها را نیز مشاهده کنند.

ساماندهی زباله‌گردهای شهرکرد

داوود مؤمنی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در مناقصه صورت‌گرفته برای تفکیک زباله، شرکت تابان صنعت پوریا برنده شده است، گفت: یکی از شروط این شرکت استفاده از افراد زباله‌گرد به‌عنوان نیرو است اما بسیاری از آنان حاضر نیستند برای شرکت کار کنند.

هزینه حمل و سرریز زباله به «داداش‌آباد» آستارا دریافت می‌شود

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان مدیریت پسماند، شهرداری لوندویل و دهیاری‌های بندر مرزی آستارا از این پس باید هزینه حمل و سرریز زباله به دفن گاه ۱۷ هکتاری زباله داداش‌آباد این شهرستان را به شهرداری آستارا پرداخت کنند.

کد خبر 459912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.