توقیف ۱۳۸ خودروی پلاک مخدوش در اصفهان/اعمال قانون ۸۰۰ خودرو در ممنوعیت ترددها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اعمال قانون ۸۰۰ خودرو در محدودیت‌های اخیر، گفت: در دو هفته گذشته و پس از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی ۱۳۸ خودرو با پلاک مخدوش توقیف شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با قدردانی از همکاری حداکثری مردم در محدودیت‌های کرونایی دو هفته گذشته، اظهار کرد: ۱۳۸ خودروی پلاک مخدوش از ابتدای این طرح تاکنون توقیف شده و بیش از ۸۰۰ خودرو توسط دوربین‌ها و مأموران پلیس اعمال قانون و رانندگان آنها احضار شدند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، هرگونه تغییر و دستکاری در پلاک جرم است و با مجرم برابر قانون رفتار خواهد شد، افزود: هر نوع دستکاری، مخدوش کردن و تغییر در پلاک خودرو یا برداشتن آن جرم محسوب می‌شود و این موضوع جزو خط قرمز پلیس است و این افراد باید بدانند به مراجع قضائی معرفی و شش ماه تا یک سال حبس در انتظار آنها است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان، تصریح کرد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد و لازم است شهروندان با کاهش ترددها و رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در کنترل شیوع کرونا همکاری کنند.

کد خبر 459794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.