بارش برف در سمیرم و محورهای غربی استان/لزوم استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: بارندگی ها در محورهای ارتباطی اصفهان باعث لغزندگی جاده‌ها شده و لازم است رانندگان با توجه به رعایت سرعت مطمئنه با استفاده از تجهیزات لازم و زنجیر چرخ در محورهای استان تردد کنند.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از صبح امروز بارش برف در محورهای داران - الیگودرز، گردنه ملا احمد و سمیرم با شدت در حال بارش است و تردد در این محورها با کندی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در دیگر جاده‌های استان اصفهان در حال بارش است، افزود: بارندگی‌ها باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده و لازم است رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی حتماً خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر لزوم توجه رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه، تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

سرهنگ پورقیصری با اشاره به لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی در سفرها، خاطرنشان کرد: رانندگی در هوای برفی و بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث جبران ناپذیر رانندگی خواهد شد.

کد خبر 459788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.