آماده‌باش نیروهای شهرداری سرعین

شهردار سرعین از آماده‌باش نیروهای این شهرداری در شرایط نامناسب جوی بر اساس هشدارهای هواشناسی خبر داد.

روح الله هدایت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل سرما در شهر سرعین، ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر براساس اطلاعیه‌های هواشناسی در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرد و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با بارش برف در اولین روزهای آذرماه جاری اقدامات لازم برای برف روبی و جلوگیری از یخ زدگی معابر با تعداد حدود ۳۰ نیروی خدمات شهری شهرداری سرعین آغاز شد.

شهردار سرعین ادامه داد: سرویس و تعمیرات لازم روی تمامی ماشین آلات شهرداری انجام شده و مدیریت شهری در سال جاری دو دستگاه تیغه برف روب با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان خریداری کرده است.

هدایت عنوان کرد: شهرداری برای برف روبی معابر سه دستگاه بابکت و دو دستگاه لودر و گریدر در اختیار دارد و در زمان بارش برف، معابر شهری را با این ماشین آلات بازگشایی می‌کند.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری مقدار ۵۲۰ تن نمک با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان خریداری و انبار کرده است و برای جلوگیری از یخ زدگی معابر، خیابان‌ها از ساعات اولیه بامداد نمک‌پاشی می‌شود.

شهردار سرعین یادآور شد: در چند روز گذشته نیروهای شهرداری در هنگام بارش برف به صورت مرتب درختان را شاخه تکانی کردند تا از شکسته شدن آن‌ها جلوگیری کنند و این اقدام در زمان بارش برف تداوم خواهد داشت.

هدایت تاکید کرد: شهروندان در هنگام برفی روبی معابر از پارک خودرو در خیابان خودداری کنند و تخلیه برف‌های موجود در حیاط منازل خود را در هنگام حضور ماشین‌آلات شهرداری انجام دهند.

به گزارش ایمنا، شهر سرعین در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان واقع شده است.

کد خبر 459728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.