نفت مسجد سلیمان_سپاهان / جدال با حریف چغر و بد بدن!

تیم فوتبال سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان

یکشنبه، ۱۶ آذرماه، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

آخرین رویارویی: نفت مسجد سلیمان صفر_سپاهان صفر

پخش زنده: شبکه خوزستان

جدال سخت سپاهان برای فراموشی تساوی تلخ سایپا

تیم فوتبال سپاهان در حالی در اولین بازی هفته پنجم لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی در این دیدار، تساوی خانگی تلخ هفته گذشته برابر سایپا را فراموش کند. شاگردان محرم در دیداری که در یک نیمه بسیار عالی بازی کردند نتوانستند ۳ امتیاز را کسب کنند و حالا برای اینکه از رقبا عقب نمانند باید دیدار خارج از خانه برابر نفت مسجد سلیمان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

سپاهان در هفته‌های اخیر نشان داده است در حال رسیدن به فرم و هماهنگی مدنظر سرمربی است هرچند هنوز عملکرد تیم اشکالاتی دارد و باید منتظر ماند و دید این اشکالات چه زمانی بر طرف می‌شود.

در سوی دیگر نفت مسجد سلیمانی قرار دارد که در این ۴ هفته هرچند بردی در کارنامه نداشته اما تیم‌های مدعی تراکتور و پرسپولیس را متوقف کرده است و دو رقیب دیگر این تیم سایپا و نساجی بودند که از تیم‌های خوب این چند هفته به شمار می‌روند.

یکی از نکات جذاب دیدار فردای نفت و سپاهان تقابل محرم نویدکیا با مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسجد سلیمان است، محرم زمانی که سکان هدایت سپاهان را بر عهده گرفت علاقه زیادی داشت تا حسینی را به عنوان دستیارش به سپاهان بیاورد اما او ترجیح داد در تیمی کوچک‌تر به عنوان نفر اول تیم و سرمربی باشد تا همکاری این زوج در سپاهان شکل نگیرد. حال محرم نویدکیا به همراه علیرضا مرزبان رو در روی حسینی و تیمش قرار می‌گیرند و باید دید کدام تیم برنده جدال حساس بین آنها خواهد بود.

سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که سروش رفیعی، بهترین هافبک خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و همچنین محمدرضا خلعتبری و عزت‌الله پورقاز نیز به دلیل مصدومیت در سفر مسجد سلیمان، سپاهان را همراهی نمی‌کنند.

گفتنی است نفت مسجد سلیمان در ۴ رویارویی اخیر خود با سپاهان نتوانسته دروازه این تیم را باز کند و در کل نیز در ۶ جدال لیگ برتری دو تیم، سپاهان صاحب ۴ برد شده است و دو دیدار دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان:

احمد گوهری، مصطفی نائیج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، محمدمهدی احمدی، میثم تهیدست، محمدمهدی محبی، محمد بلبلی، سجاد جعفری و ساسان حسینی

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژاد مهدی، مهدی ترکمان، محمد کریمی، امید نورافکن، جلال الدین علیمحمدی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

کد خبر 459449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.