تعیین تکلیف پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی رشت دغدغه مهم شهرداری است

شهردار رشت تعیین تکلیف پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در رشت را مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری دانست و گفت: سازمان‌های تحت مدیریت باید روی درآمدزایی تمرکز بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در نشست شورای اداری شهر رشت با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری، شفاف سازی فرآیندها و انتخاب مدیران پاک دست، رویکرد اصلی شهرداری رشت است، اظهار کرد: مطالبه‌گری شهروندان جهت خدمات رسانی با کیفیت در فضای شهری به حق و شهرداری ملزم به اجرا آنها است.

وی با تاکید بر اینکه بوروکراسی اداری روند اجرایی بسیاری از پروژه‌های عمرانی را مختل می‌کند، تصریح کرد: مدیریت یکپارچه به پیشبرد اهداف شهرداری کمک شایان توجه‌ای می‌کند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه مشکل دفن گاه منطقه سراوان در حال پیگیری است و شهرداری عملیات حفاظتی همچون شن‌ریزی روی زباله‌ها را برای جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید برای شهروندان اجرایی می‌شود، افزود: انتظار داریم مشکلات شهری رشت توسط نمایندگان این شهر در سطح ملی پیگیری شود.

احمدی با بیان اینکه شهرداری نباید تبدیل به محلی برای رفع تکلیف دیگر دستگاه‌های اجرایی شود، گفت: تعاملات بین شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان سبب بهبود اوضاع مدیریت شهری در رشت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای اجرای امور عمرانی و پرداخت هزینه‌ها تا پایان سال جاری به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: زمان برای جبران بسیاری از عقب ماندگی‌های رشت بسیار کم است.

وی هوشمند سازی و ایجاد سیستم یکپارچه املاک، استفاده از فضای نرم افزاری و سیستم کنترل پرور را از الزامات مهم شهرداری رشت دانست و گفت: شهرداری نیازمند تجهیز و تقویت امکانات برای مقابله با هر بحران احتمالی است

شهرداری رشت تعیین تکلیف پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در رشت را مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری دانست و افزود: سازمان‌های تحت مدیریت باید روی درآمدزایی تمرکز بیشتری داشته باشند.

کد خبر 459436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.