وضعیت فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در شهرهای قرمز و نارنجی

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد باشد ممنوع است.

به گزارش ایمنا، به نقل از سایت پلیس راهور، سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در گروه ۳ مشاغل قرار دارد و تمامی محدودیت‌هایی که مشمول گروه ۳ مشاغل باشد، در حوزه آموزشگاه‌های رانندگی هم اعمال خواهد شد.

سرهنگ کرمی اسد افزود: بر همین اساس در شهرها و استان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، فعالیت‌های آموزشگاه‌های رانندگی شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد می‌باشد ممنوع بوده و این موضوع از طریق پلیس راهور استان‌های سراسر کشور و اداره آموزشگاه‌های مرکز صدور گواهینامه به صورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه تصریح کرد: در بحث آموزش و آزمون‌های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع می‌باشد.

وی در پایان افزود: تاکید بر این است در محل آموزشگاه‌های رانندگی و یا محل برگزاری آزمون‌های عملی، از تجمع افراد و هنرجویان جلوگیری گردد.

کد خبر 459291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.