کومان: گریزمان از این بهتر خواهد شد

سرمربی هلندی بارسلونا اعتقاد دارد با بیشتر شدن اعتماد به نفس گریزمان، او می تواند روز به روز بهتر شده و در پیراهن بارسلونا بدرخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا اعتقاد دارد که با گذشت زمان و بیشتر شدن اعتماد به نفس گریزمان برای بازی در بارسلونا، او از این بهتر هم خواهد شد و تنها باید صبر کرد تا او توانمندی‌های خود را ثابت کند.

شب گذشته گریزمان موفق شد در سومین بازی متوالی برای بارسلونا گلزنی کند تا این تیم در بازی برابر فرانتس واروش پیروزی قاطعانه‌ای کسب کند. در این بازی مارتین برایتویت و عثمان دمبله نیز دیگر گل‌های بازی را به ثمر رساندند تا بارسایی ها موفق شوند در شب استراحت مسی یک پیروزی راحت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند.

مشخصاً مهمترین نکته درباره شب گذشته، تداوم عملکرد خوب گریزمان در بارسا بود. او که از سال گذشته تاکنون انتقادات زیادی را تحمل کرده، بالاخره موفق شده تا خودِ واقعی خود را به نمایش بگذارد. کومان درباره گریزمان گفت: موفقیت بازیکنان همیشه به میزان اعتماد به آن‌ها بستگی دارد. همانطور که همیشه گفته ام آنتوان تلاش زیادی می‌کند تا برای تیم مثمر ثمر باشد.

وی افزود: امیدوارم او بتواند همین فرم خوبی که در طی بازی‌های اخیر داشته را حفظ کرده و در آینده باز هم به تیم کمک کند. با حضور او و دمبله در ترکیب تیم می‌توانیم موفق شویم. دمبله نیز بازیکن سریع و تأثیرگذاری است و این مسئله که او می‌تواند به خوبی از هردو پای خود استفاده کند، قطعاً به سبک بازی او کمک زیادی می‌کند.

بارسایی ها در حال حاضر می‌توانند خوشحال باشند که گریزمان توانسته توانمندی‌های خود را بالاخره اثبات کند. بازیکن فرانسوی بارسلونا در اتلتیکو مادرید و تیم ملی کشورش عملکردی عالی داشت و حالا به نظر می‌رسد زمان درخشش او در بارسلونا نیز فرارسیده است. ض

کد خبر 459254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.