دور جدید روزهای پرفروغ سجاد در سپاهان

ششصد و نوزدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دور جدید روزهای پرفروغ سجاد در سپاهان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به بازی درخشان شهباززاده دارد. در این ایام شهباززاده امید اول گلزنی سپاهان بوده و در دیدار تیمش مقابل سایپا، خیلی زود برای توانست با یک ضربه چیپ زیبا برای سپاهانی‌ها گلزنی کند. هر چند که در دقایق پایانی دریافت گل مساوی باعث شد تا چیپ زیبای این مهاجم به سرانجام نرسد. حالا دهمین گل شهباززاده برای سپاهان در سه فصل حضورش، با ضربه‌ای تماشایی در اذهان هواداران فوتبال باقی خواهند ماند و دور جدیدی از روزهای پرفروغ در سپاهان را تجربه می‌کند.

"ادمین کانال استقلال و پرسپولیس یک نفر است" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال پرداخته است. او گفته: باشگاه‌ها باید با معرفی معاون فرهنگی خود با تخلفات کانال‌های هواداری برخورد کنند. با پیگیری‌های صورت گرفته متوجه شدیم ادمین یکی از کانال‌های معروف هواداری که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را پوشش می‌دهد یک نفر است! این فرد در کانال پرسپولیس به استقلال توهین می‌کند و در کانال استقلال به پرسپولیس و از این طریق هواداران را به جان هم می‌اندازد.

"پنالتی سپاهان گرفته نشد" عنوان دیگری از این نشریه در رابطه با خطای مدافع سایپا روی محبی در منطقه جریمه است که از دید داور پنهان ماند. پیش از اینکه سایپا به گل برسد، برخوردی در محوطه جریمه میان محبی و مدافع سایپا ایجاد شد که سپاهانی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند؛ محمدرضا حسینی با حرکتی سریع، توپ را در عرض برای محمد محبی دیگر وینگر سپاهان ارسال کرد و این بازیکن هم پس از دریافت توپ، به عرض زد تا توپ را روی پای راست خود برای شوت زنی مهیا کند که در همین حین بازیکن سایپا از پشت به او نزدیک شد و محبی نقش بر زمین شد.

"احتمال تعویق لیگ قهرمانان ۲۰۲۱" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به احتمال تعویق فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی طرح تعویق رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیاست. روزنامه الاتحاد امارات، مدعی شده فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا که به طور معمول باید از ماه فوریه (اسفند ماه) آغاز شود با دو یا سه ماه تأخیر در ماه‌های آوریل یا می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) شروع خواهد شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 459253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.