نام‌گذاری هنرسرای خورشید به نام تاج اصفهانی

رئیس کمسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از نام گذاری هنرسرای خورشید به نام استاد جلال الدین تاج اصفهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (پنجشنبه ۱۳ آذرماه) در مراسم بزرگداشت استاد جلال الدین تاج اصفهانی گفت: استاد تاج در هنر آواز حکیم بود و بسیاری از اساتیدی که امروز حضور دارند شاگردان این شخص بوده‌اند؛ مرحوم شجریان نیز یکی از شاگردان او بود بدین سبب وجود این هنرمندان در شهر افتخاری برای اصفهانی‌ها است.

وی ادامه داد: وظیفه ما در شورای شهر این است که به نحو مطلوب‌تری قدردان این اشخاص بزرگ باشیم اما شیوع ویروس کرونا دستمان را بسته و نمی‌توانیم به شایستگی کامل این مراسم‌ها را برگزار کنیم. برنامه‌ها از طریق فضای مجازی در دسترس مردم قرار گرفته و این اتفاق باعث می‌شود که تمام مردم شهر و کشور بتوانند از این رویدادها استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از مردم دعوت می‌کنم که این برنامه‌ها را از طریق مجازی دنبال کنند و امیدوار باشیم که این ویروس هرچه سریع ریشه کن شود.

وی افزود: پیش بینی‌های لازم برای ایجاد یک پردیس موسیقی در یکی از مناطق شهرداری در دستورکار خواهد بود و امیدوارم در بودجه ۱۴۰۰ اعتبار آن تخصیص داده شود. ایجاد این پردیس موسیقی کمک فراوانی را به موسیقی خواهد کرد.

روشن ادامه داد: برای گرامیداشت استاد تاج اصفهانی سعی داریم مکانی را به نام ایشان نامگذاری کنیم و در شورای نامگذاری قرار شد هنرسرای خورشید به نام استاد تاج مزین شود.

کد خبر 459247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.