حمایت از چهره‌های معتدل در انتخابات باعث فروپاشی کارگزاران خواهد شد

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: در صورتی که حزب کارگزاران بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از چهره‌های معتدل حمایت کند، بدنه نیروهای جوان و سیاسی از این حزب جدا خواهند شد. چنین رفتاری باعث فروپاشی ساختار سیاسی آن شده و تنها پوسته‌ای خشک از آن باقی می‌ماند.

هدایت آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد برنامه‌های انتخاباتی حزب کارگزاران و انتشار لیست کاندیداهای آنها برای انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: نگاه حزب کارگزاران سازندگی بر اساس واقع گرایی در تمامی زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است، اما در راستای همکاری با احزاب اصلاح طلب و فعالان اجتماعی و مدنی و بر اساس مطالبات مردم همیشه هزینه داده است.

وی افزود: حزب کارگزاران سازندگی در تمامی برهه‌های زمانی سعی کرده فرصت‌ها را از دست ندهد، اما در حال حاضر شرایط با گذشته متفاوت است و نباید علیرغم رد صلاحیت‌ها با حمایت از کاندیداهای معتدل‌تر در انتخابات شرکت کرد.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: در صورتی که حزب کارگزاران بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از چهره‌های معتدل حمایت کند، بدنه نیروهای جوان و سیاسی از این حزب جدا خواهند شد. چنین رفتاری باعث فروپاشی ساختار سیاسی کارگزاران شده و تنها پوسته‌ای خشک از آن باقی می‌ماند.

آقایی ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی تا امروز هیچ موقع تکروی نکرده و در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم نیز لیست انتخاباتی خود را در راستای مصوبه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان ارائه کرد؛ همانطور که در انتخابات مجلس دوره ششم در برخی از حوزه‌ها اصلاح طلبان به اجماع نمی‌رسیدند و هر حزب لیست جداگانه‌ای ارائه می‌کرد.

کد خبر 459176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.