شکست عجیب رئال در اوکراین؛ جنگ برای صعود از گروه D

شب گذشته ۱۱ آذر ماه نتایج جالبی در آغاز هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد از شکست رئال گرفته تا جنگ آتلانتا و آژاکس برای صعود به دور بعد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته سه شنبه ۱۱ آذر ماه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد که نتایج جالبی در دیدارهای شب اول رقم زد که به شکل زیر است:

گروه A؛ اتلتیکو هموار برای صعود

تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میهمان آتلتیکو بود. قضاوت این دیدار را "کلمنت‌تورپین" فرانسوی به عهده داشت. شاگردان سیمئونه که با برتری خفیف یک گله که دقیقه ۲۶ توسط فلیکیس زده شده بود، پیش بودند و در نهایت با پنالتی مولر بازی به تساوی کشیده شد و با ۶ امتیاز پشت سر مونیخی‌های ۱۳ امتیازی قرار گرفتند و صعود کردند.

در دیگر دیدار این گروه لوکوموتیو در روسیه میزبان سالزبورگ اتریش بود. تیم روسی با نتیجه دو بر یک مغلوب سالزبورگ شد.

گروه B؛ پایان سلطنت کهکشانی‌ها در اروپا

رئال مادرید میهمان تیم فوتبال شاختار اوکراین بود. این دیدار ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه با قضاوت "اوویدو هاتگان" قاضی رومانیایی انجام شد. که مادریدی‌ها با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند. در دیگر دیدار هم مونشن گلادباخ ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در بورسیا پارک با اینتر ایتالیا دیدار کرد که نتوانست افعی‌ها را متوقف کند و سه بر دو شکست خورد. در این گروه نماینده آلمان ۸ امتیازی و صدرنشین است شاختار با ۷ و رئال هم با ۷ امتیاز و اینتر هم با ۵ امتیاز شانس صعود از این گروه پیچیده را دارند که غیر قابل پیش بینی بوده است.

گروه C؛ صعود سیتیزن‌ها به مرحله حذفی

در یکی دیگر از دیدارهای جذاب این هفته لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو در دراگائو به مصاف منچستر سیتی پپ رفت. قاضی این دیدار که از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شروع شد، "بیورن کوئیپرس" هلندی بود. مهدی طارمی شانس بازی مقابل سیتیزن ها را با تصمیم کونسنسائو سرمربی تیمش داشت ولی هرگز به میدان نیامد. آبی‌های منچستر با گرفتن ۱ امتیاز از تیم پرتغالی، ۱۳ امتیازی شدند و صدر جا خوش کردند. رفقای طارمی هم ۱۰ امتیازی و دوم شدند.

در دیگر دیدار این گروه هم مارسی در بندر این شهر از المپیاکوس پذیرایی کرد و دو بر یک مقابل این حریف پیروز شد.

گروه D؛ لیورپول در آستانه صعود

در دیدارهای جذاب این گروه ترسناک، لیورپول در آنفیلد به مصاف آژاکس رفت. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با سوت "توبیاس استیلر" آلمانی برگزار شد، شاگردان کلوپ با برتری تک گله و توسط "جونز" آژاکس را برد و با ۱۲ امتیاز در صدر ماند.

در دیگر دیدار هم آتلانتا به دیدار میتیلند بدون امتیاز رفت و در یک دیدار نفس گیر، به سختی توانست یک امتیاز دشت کند و با ۸ امتیاز به رده دوم بیاید و بالاتر از هلندی‌های ۷ امتیازی قرار گیرد.

کد خبر 458964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.