بهترین گجت‌های محبوب اپل چیست؟

گجت‌های پرطرفدار اپل شامل اپل ایرپاد پرو، مک بوک ایر اپل، اپل واچ سری SE، کابل شارژ مغناطیسی اپل واچ، ایرپاد اپل با پورت لایتنینگ، آیپد ایر اپل و مک بوک پرو اپل می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپل یکی از قدرتمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود. با وجود اینکه بخش اعظمی از موفقیت فعلی این برند به گوشی‌های هوشمند آن برمی‌گردد، اما این شرکت قبل از عرضه اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ نیز برند محبوبی به شمار می‌رفت. به عنوان مثال می‌توان به آیپدها اشاره کرد که تحول بزرگی را در زمینه MP3 Player به وجود آورد. در ادامه به معرفی و بررسی بعضی از گجت‌های محبوب دوست‌داران محصولات اپل می‌پردازیم:

اپل ایرپاد پرو

اپل ایرپاد پرو آخریم هدفون بی سیم مورد استفاده توسط کاربران آیفون است. این گجت به فناوری‌های نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) و حالت شفاف (Transparency Mode) مجهز است. فعال کردن حالت شفاف به کاربران این امکان را می‌دهد که حین گوش دادن به موسیقی، صدای محیط را نیز بشنوند. این نوع هندزفری به راحتی در گوش افراد قرار می‌گیرد. بنابراین کاربران می‌توانند به مدت طولانی بدون اینکه اذیت شوند از آن استفاده کنند.

مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر اپل دارای طراحی باریک و صفحه کلید بسیار راحت است. صفحه کلید این لپ تاپ به گونه‌ای طراحی شده است که به آسانی می‌توان با آن تایپ کرد. علاوه بر این پردازنده چهار هسته‌ای آن نیز باعث می‌شود این محصول تا چندین سال بدون مشکل خاصی عمل کند. به نظر می‌رسد صفحه کلید راحت، صفحه نمایش زیبا، اندازه مناسب و قیمت خوب این محصول باعث شده است این مک بوک مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد.

اپل واچ سری SE

شرکت اپل در سال گذشته از چندین ساعت هوشمند رونمایی کرده است، اما اپل واچ SE مقرون به صرفه‌ترین آن‌ها است. این نوع اپل واچ ضد آب است و از فناوری ECG نیز پشتیبانی می‌کند. ECG یک راه آسان برای سنجش میزان ضربان قلب افراد است. علاوه بر این گجت ذکر شده دارای ارتفاع‌سنج بوده و ارتفاع کاربران را از سطح زمین ارزیابی می‌کند. بنابراین برای کوهنوردی بسیار مناسب است.

کابل شارژر مغناطیسی اپل واچ

با استفاده از کابل شارژر مغناطیسی اپل می‌توان به راحتی اپل واچ‌ها را شارژ کرد. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و برای استفاده از آن به درگاه شارژ نیازی نیست. سطح مغناطیسی به راحتی در قسمت زیر اپل واچ متصل و عملیات شارژ آغاز می‌شود. در انتهای کابل یک پورت USB-C و در طرف دیگر یک سطح استیل مغناطیسی وجود دارد. این کابل سفید رنگ در دو اندازه یک و دو متری در بازار موجود است و با انواع اپل واچ‌ها سازگاری دارد.

ایرپاد اپل با پورت لایتنینگ

شرکت اپل هدفون‌های خود را با نام ایرپاد در اختیار کاربران قرار داده است. این ایرپادها به دو صورت با سیم و بی‌سیم در بازار موجود است و از طریق رابط لایتنینگ و ۳.۵ میلی‌متری صدا به تلفن همراه یا پخش کننده صوتی متصل می‌شود. هدفون‌های این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی در گوش قرار می‌گیرد. این ایرپاد با آیفون‌های جدید که فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری است به خوبی سازگاری دارد.

آیپد ایر اپل

آخرین مدل آیپد ایر اپل به فناوری تشخیص دستخط پیشرفته و حسگر اثر انگشت مجهز است. ویژگی جالب گجت ذکر شده وزن ۴۵۰ گرمی آن است. این تبلت سخت‌افزار مناسبی دارد و به لطف داشتن طراحی مدرن، از دیگر تبلت‌های موجود در بازار متمایز شده است. حاشیه‌های اطراف این محصول به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده و شرکت سازنده اعلام کرده است که امکان شارژ آیپد ایر با فناوری شارژ سریع سیمی ۲۰ وات وجود دارد.

مک بوک پرو اپل

مک بوک پرو اپل دارای طراحی نوین و باریک بوده و بدنه آن به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده است. این محصول به صفحه نمایش Retina مجهز بوده که دقت بسیار بالایی دارد. شرکت سازنده ادعا می‌کند عمر باتری این مک بوک طولانی است، به طوری که کاربران می‌توانند با یک بار شارژ کردن به مدت یک روز کامل از آن استفاده کنند. چیپست M1 این مک بوک به بهبود عملکرد آن کمک کرده است.

کد خبر 458961

برچسب‌ها