جان باختن بیمار کرونایی بر اثر تجویز داروی طب سنتی غیرمجاز در اصفهان

جان باختن بیمار کرونا بر اثر تجویز داروی سنتی غیرمجاز در اصفهان، کشف لباس عروس آلوده به مواد مخدر در تهران، بازداشت جوانی که دختر گیلانی را فریب داد، دستگیری قاتلان زن سنندجی چند ساعت پس از جنایت، مرگ جوان شیرازی بر اثر برق‌گرفتگی و تصادف زنجیره‌ای هشت خودرو در اراک را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دادستان شهرستان نجف آباد، اظهار کرد: خانواده مرد ۲۷ ساله که دچار سندرم داون بود، پس از مثبت شدن تست کرونای فرزند خود، برای درمان به یک واحد طب سنتی غیرمجاز مراجعه کردند.

علی زارع افزود: این جوان پس از سه روز استفاده از داروی تجویز شده این واحد طب سنتی غیر مجاز، جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه این چهارمین بار است که متصدی این واحد غیرمجاز به دلیل شکایت بیماران و مراجعه کنندگان دستگیر می‌شود، افزود: با شکایت والدین متوفی، فرد متخلف بازداشت شده است.

دادستان نجف آباد با بیان اینکه تبلیغات درمانی غیرتخصصی برای درمان کرونا باعث مرگ این جوان ۲۷ ساله شد، گفت: با شکایت خانواده متوفی این فردی که ادعای درمان بیماری کرونا را غیر از مجاری تخصصی داشت، بازداشت شد.

وی افزود: فرد مذکور به دلیل برگزاری جلسات متعدد با ادعای درمان بیماری کرونا و تشکیل تجمعات غیرضروری و ترغیب حضار به استفاده نکردن از ماسک که موجب اعتراض بسیاری از همشهریان شده بود توسط پلیس اطلاعات و امنیت بازداشت شد، پرونده این شخص در دست بررسی و تحقیقات و جلب نظر کارشناسان و متخصصان در این دادسرا است.

کشف لباس عروس آلوده به ماده مخدر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در خصوص جزئیات لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه، اظهار کرد: ماده مخدر شیشه به صورت مایع از کشور افغانستان وارد ایران شده و با آغشتن آن به موادمخدر از آن برای قاچاق به کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.

عبدالوهاب حسنوند، تصریح کرد: لباس عروس قرار بود از طریق محموله پستی از کشور خارج شود و به یکی از کشورهای اروپایی برود که با اشراف اطلاعاتی کشف و دو نفر دستگیر شدند.

وی گفت: بیش از یک کیلوگرم موادمخدر شیشه با استفاده از روش‌های خاص به لباس عروس آغشته شده و قرار بود این لباس از طریق پست از کشور خارج شود و در آنجا نیز با روش‌های خاص مواد شیشه آغشته شده را استخراج می‌کردند، در مجموع پنج قاچاقچی اصلی موادمخدر در این زمینه دستگیر شدند.

بازداشت جوانی که دختر گیلانی را فریب می‌داد

جانشین پلیس فتا استان گیلان اظهار کرد: در پی شکایت دختر جوان لنگرودی مبنی بر اینکه فردی با ترفند دوستی در اینستاگرام اقدام به سو استفاده از کارت بانکی وی کرده است، پرونده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

امیرحسین نقی‌مهر افزود: شاکیه در اظهارات خود عنوان کرد که مدتی پیش با فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شده و وی با ترفند ازدواج اعتمادش را جلب کرده و پس آن وی کارت بانکی خود را به همراه رمز در اختیار مرد فریب‌کار قرار داده است، اما به علت اختلاف نظر و عدم موافقت خانواده، موضوع ازدواج منتفی شده و از آن پس تراکنش‌های مشکوک بانکی در حساب وی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و مهندسی موفق شدند متهم ۲۳ ساله را در لنگرود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به این پلیس احضار کنند، متهم پس از حضور در پلیس فتا با توجه به ادله و مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اقرار کرد، بنابراین پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

جانشین پلیس فتا استان گیلان تصریح کرد: همانطور که در فضای حقیقی به افراد ناشناس اعتماد نمی‌کنیم در فضای مجازی نیز نباید به هر کسی اعتماد کرد و نباید به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار دهیم.

دستگیری قاتلان زن سنندجی چند ساعت پس از جنایت

دادستان عمومی و انقلاب سنندج مرکز کردستان گفت: قاتلان زن جوانی که در یکی از روستاهای سنندج به قتل رسید، در کمترین زمان پس از ارتکاب جرم دستگیر شدند.

محمد جباری اظهار کرد: قاتلان این زن جوان یک ساعت بعد از ارتکاب قتل با سرعت عمل دستگاه قضائی و مأموران انتظامی دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند، متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند، هنوز انگیزه قاتلان برای قتل این زن جوان مشخص نیست و موضوع از سوی عوامل انتظامی و قضائی در دست بررسی است.

مرگ جوان شیرازی بر اثر برق‌گرفتگی

مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز گفت: خبر برق گرفتگی یک جوان ۲۸ ساله در حین کار ساختمانی در روستای " ریزاب" به مرکز اورژانس نی‌ریز داده شد.

محمدحسین کچویی، اظهار کرد: کارکنان اورژانس " رودخور" به سرعت وارد عمل شدند و زمانی که سر صحنه رسیدند مشاهده کردند اطرافیان فرد مصدوم در حال ماساژ قلبی وی هستند، هر چند وی دیگر هیچ علائم حیاتی نداشت، اما کارکنان اورژانس ۳۵ دقیقه در محل حادثه و ۴۰ دقیقه هم در درمانگاه ریزاب برای احیا وی تلاش کردند که نتیجه‌ای نداشت.

وی ادامه داد: این جوان در حال کار با دستگاه میکسر سیمان، قصد جابه‌جایی چند متری آن را داشته که بر اثر اتصال برق دچار برق‌گرفتگی می‌شود و زمانی که وی را به درمانگاه می‌برند، هیچ گونه علائم حیاتی نداشت و جانش را از دست داده بود.

تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در اراک

رئیس پلیس راهور استان از وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای بین هشت وسیله نقلیه در پل بسیج اراک خبر داد.

سیدعلی حسینی گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای بین هشت دستگاه خودرو در پل بسیج اراک، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین به علت مه آلود بودن مسیر و کاهش دید افقی با هم برخورد کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی اضافه کرد: در این تصادف که بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون کشنده، یک دستگاه اتوبوس مسافربری، سه دستگاه خودروی ون و دو دستگاه سواری پراید اتفاق افتاده است، سه نفر مجروح و به صورت سرپایی مداوا شدند. وی خاطر نشان کرد: علت این تصادف زنجیره‌ای از سوی کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است.

کد خبر 458875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.