تولید ۲۸ میلیون تن کنستانتره در ۷ ماهه ابتدای سال

میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ در ۷ ماهه امسال، با افزایش ۴ درصدی، از مرز ۲۸ میلیون تن گذشت.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ۹ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۲۸ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۰۵ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۴۵۷ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۹ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۹۵۵ تن، «چادرملو» ۶ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۶۷۹ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۳۳۲ تن، «گهر زمین» ۲ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۵۵۷ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۱۷۰ تن، «توسعه فراگیر سناباد» یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۵۳۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۷۴ تن، «صبانور» ۸۵۰ هزار و ۶۹۰ تن و «جلال آباد» ۲۴۷ هزار و ۲۱۶ تن کنسانتره تولید کردند.

افزایش ۸.۵ درصدی تولید کنسانتره در مهر

میزان تولید کنسانتره در مهر، ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۱۵ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۳۵۵ تن)، ۸.۵ درصد افزایش یافت.

طی ۷ ماهه امسال، شرکت‌های بزرگ ۱۰ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۲۶ تن کنسانتره به شرکت‌ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۱ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۶۸۲ تن)، ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

میزان ارسال کنسانتره در مهر نیز یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۶۴۳ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۰۲ تن)، حاکی از کاهش ۹ درصدی است.

کاهش ۴۵ درصدی تولید دانه بندی

شرکت‌های بزرگ، طی ۷ ماهه امسال، ۷۶۶ هزار و ۴۸۱ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۵۹ تن)، ۴۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 458851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.