مرگ پسر جوان مشهدی به خاطر جراحی زیبایی

واژگونی مرگبار تریلی در مهاباد آذربایجان غربی، مرگ مشکوک زن نی‌ریزی در استان فارس، دستگیری جاعل سرشناس ایلامی قبل از فرار از کشور، آتش‌سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در تهران، مرگ پسر جوان مشهدی به خاطر جراحی زیبایی و هتک حیثیت دختر همدانی توسط پسر عمویش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در محور "مهاباد به بوکان در جاده برهان" دو نفر جان خود را از دست دادند.

رحمان احمدی افزود: با دریافت گزارش تصادف از طریق شماره ۱۲۵ بلافاصله مأموران آتش نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه امدادی را انجام دادند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع امدادگران اورژانس ایستگاه "ترشکان" بر صحنه سانحه و معاینه‌های اولیه مشخص شد، دو سرنشین این تریلر بر اثر شدت آسیب وارده در دم فوت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد، اظهار کرد: در این عملیات که چهار ساعت و در زیر بارش شدید برف به طول انجامید، نیروهای این سازمان با کمک جرثقیل، تریلر را بلند کرده و با برش آن سرنشینان آن را رهاسازی کردند.

احمدی اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

وی گفت: این مسیر به علت آنکه ارتباط‌دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

مرگ مشکوک زن نی‌ریزی در استان فارس

فرمانده انتظامی نی‌ریز از مرگ مشکوک یک زن جوان در محور قدیم گردنه نی ریز به استهبان خبر داد.

سیدمحمد یوسفی گفت: یکی از مأموران نیروی انتظامی در حال تردد از این جاده یک پراید هاچ‌بک سفید رنگ را کنار جاده می‌بیند که پارک شده است و مشکوک می‌شود و در بررسی اولیه از این خودرو مشاهده می‌کند که یک زن جوان در پراید دراز کشیده و فوت کرده و موضوع را به مرکز کنترل و فرماندهی انتظامی نی ریز اطلاع می‌دهد و مأموران انتظامی و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر می‌شوند و صحنه را بررسی می‌کنند.

وی افزود: در خودرو این زن ۲۶ ساله که اهل استهبان بود، یک بسته خالی قرص متادون یافت شد، اما جسد برای بررسی علت دقیق فوت و ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد.

دستگیری جاعل سرشناس ایلامی

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار و جاعل روادید بین‌المللی قبل از فرار از کشور در این استان خبر داد.

علی مهری اظهار کرد: در پی اخباری مبنی بر فعالیت فردی با هویت معلوم دستگیری کلاهبردار و جاعل روادید بین‌المللی در ایلام در زمینه خروج افراد از کشور و شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با اقدامات فریب کارانه و با ادعای تهیه روادید کشورهای خارجی اقدام به کلاهبرداری و جعل کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از منابع این کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی و در حین سوار شدن به هواپیما به قصد فرار به یکی از استان‌های مرکزی و سپس خروج از کشور در فرودگاه شهدای ایلام و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه و در مواجه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی و کلاهبرداری مبلغ سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از طعمه‌های خود معترف شد. فرد کلاهبردار با خارج کردن افراد فریب خورده از کشور به مقصد آلمان آن‌ها را در ارمنستان رها کرده بود، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

مهری گفت: شهروندان در صورت نیاز به مسافرت از آژانس و تورهای مسافرتی معتبر و قانونی استفاده کنند تا فریب افراد سود جو را نخورند.

آتش‌سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان ۲۵ نفر از ساکنان یک ساختمان ۱۰ واحدی در خیابان نیروی هوایی به دلیل آتش‌سوزی در پارکینگ خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان اول نیروی هوایی، خیابان ساداتی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

جلال ملکی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی بود و در طبقه همکف این ساختمان که پارکینگ ساختمان بود دو دستگاه خودرو و چند دستگاه موتورسیکلت قرار داشت.

وی با بیان اینکه زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند یک دستگاه خودروی سواری BMW و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت شعله‌ور بود، تصریح کرد: آتش به بخش‌هایی از یک خودروی سمند نیز خساراتی وارد کرده بود. تمام پارکینگ را دود غلیظی فراگرفته بود و دود و حرارت غلیظ نیز به طبقات بالایی ساختمان نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از ساکنان ساختمان در منزل در حال استراحت بودند و در وضعیت بسیار بدی گرفتار شده بودند، آتش‌نشانان با آغاز تاکتیک‌های بسیار مناسب به دو گروه تقسیم شده و یک گروه در پارکینگ مشغول اطفا آتش شده و گروه دیگر به طبقات بالایی ساختمان رفته و مشغول خارج کردن افرادی شدند که در طبقات بالایی ساختمان گرفتار شده بودند.

وی ادامه داد: با عملیات به موقع آتش‌نشانان مورد مصدومیت نداشتیم، یک خانم حدود ۵۰ ساله دچار دود گرفتگی شده بود و ۲۵ نفر در نهایت به سلامت از این ساختمان خارج شدند که شامل ۱۱ خانم و ۱۴ آقا بودند و آتش سریع خاموش و از گسترش آتش به طبقات بالا جلوگیری شد.

مرگ پسر جوان مشهدی به خاطر جراحی زیبایی

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: این جوان در یکی از مراکز جراحی محدود مشهد تحت عمل جراحی زیبایی در ناحیه شکم قرار گرفت و فوت کرد.

علی بیرجندی نژاد افزود: علت فوت این جوان در دست بررسی است و مرکز جراحی محدودی که عمل در آن انجام شده، به طور موقت تعطیل شده است.

وی افزود: با بررسی جوانب اتفاق رخ داده و قصور صورت گرفته، با کسانی که در این حادثه مقصر بوده‌اند، برخورد می‌شود.

هتک حیثیت دختر همدانی توسط پسر عمویش

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: با مراجعه دختر جوانی به پلیس فتا و شکایت وی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی اینستاگرام، رسیدگی به موضوع شکایت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فیروز سرخوش‌نهاد ادامه داد: پس از اقدامات فنی و پلیسی، متهم که پسرعموی شاکیه بود، شناسایی و با کسب مجوز قضائی دستگیر شد و در بازجویی، متهم پس از اعتراف به اقدام مجرمانه انگیزه این عمل را اختلافات خانوادگی و کینه توزی از عموی خود اعلام کرد.

وی تصریح کرد: این پسرعموی جوان با ساختن حساب کاربری جعلی، تصاویر شخصی دخترعموی خود را با درج عناوین مستهجن در صفحه اینستاگرام و در منظر عموم قرار می‌داد که این اقدام مجرمانه موجب هتک حیثیت فرد شاکی شده است. انتشار هرگونه اطلاعات شخصی افراد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بنابر قانون جرم محسوب شده و قانونگذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

کد خبر 458647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.