میلان بهترین تیم این روزهای اروپا

کمتر کسی فکر می کرد که میلان تحت هدایت پیولی بتواند عملکرد درخشانی داشته باشد اما در حال حاضر این تیم بهترین روند را در میان باشگاه های اروپا داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، صدرنشینان سری آ ایتالیا فوق‌العاده عمل کردند و حتی نسبت به تیم‌های صدرنشین سایر لیگ‌ها بهتر عمل کرده‌اند.

روسونری موفق شد در یکی دیگر از دیدارهای خود در سری آ به پیروزی برسد و با نتیجه ۲-۰ از سد تیم فیورنتینا عبور کند. در حال حاضر میلانی‌ها با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ خود هستند و تیم‌های اینتر و ساسولو نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

شاگردان پیولی موفق شده‌اند تا اینجای کار ۲۳ امتیاز در ۹ بازی کسب کنند که این رکورد در میان باشگاه‌های اروپایی در نوع خود بهترین محسوب می‌شود. میانگین امتیازات کسب شده به ازای هر مسابقه برای میلانی‌ها عدد ۲.۵ است در حالی که بایرن مونیخ در بوندسلیگا ۲.۴ را به ثبت رسانده و تاتنهامی‌ها نیز به عدد ۲.۱ دست یافته‌اند.

در همین حال باشگاه‌های میلان، اتلتیکو مادرید و یوونتوس تنها تیم‌های باشگاهی در اروپا هستند که هنوز متحمل شکست نشده‌اند. تا اینجای فصل، میلانی‌ها تنها ۸ گل دریافت کرده‌اند که آمار بسیار خوبی برای این تیم محسوب می‌شود. در فصل ۲۰۰۸-۰۹ بود که این تیم تنها هفت گل تا این مقطع فصل دریافت کرده بود.

کد خبر 458626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.