کشف محموله شیرخشک خارجی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله شیرخشک خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشمندی خود از وجود کالای قاچاق در یک باربری مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۱۸ کیسه ۲۵ کیلویی شیرخشک زرین شاد جمعاً مقدار ۱۴۲۰۰ کیلوگرم شیر خشک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی ارزش محموله مذکور را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو و اصناف مشخص شد اقلام مکشوفه، غیر بهداشتی و توزیع آنها خارج از شبکه و غیرمجاز بوده است.

این مقام انتظامی از دستگیری یک فرد متخلف و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که با تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی و غیرمجاز سلامتی و جان مردم را به مخاطره می‌اندازند قاطعانه مقابله می‌کند.

کد خبر 458471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.