تسلیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در پی ترور شهید محسن فخری زاده

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای شهادت محسین فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت فرزند برومند انقلاب اسلامی و مجاهد خستگی ناپذیر راه سربلندی و اعتلای کشور، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده را به ملت شریف ایران بویژه خانواده ارجمند و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم.

شهید محسن فخری زاده، دانشمند و پژوهشگر صنایع دفاعی و هسته‌ای میهن اسلامی، پس از عمری تلاش و مجاهدت در دفاع از مرزهای این مرز و بوم و نیز کوشش‌های بی‌دریغ در عرصه‌های علم و فناوری‌های هسته‌ای و پیشرفته، سال‌ها مورد خشم دشمنان استقلال و آزادی کشور و مردم‌مان بود و سرانجام ناجوانمردانه ترور شد و به دیدار معبود شتافت.

روشن است که این اقدام وحشیانه و ضد انسانی در این برهه زمانی با چه رویکرد و هدفی انجام گرفته و برای چه مقصودی برنامه ریزی شده است.

دشمنان این ملت، این عزم را دارند تا با چنین اقدامات و تحرکاتی، راه‌هایی را که می‌تواند مشکلات موجود کشور و درد و رنج مردم را کاهش دهد مسدود و یا انجام آن را سخت و پرهزینه سازند و تأسف‌آور اینکه بعضی از افراد و جریانات داخلی نیز آگاهانه و یا از سر ناآگاهی و برای منافعی زودگذر در جهت اهداف برنامه ریزان و مجریان ترور شهید فخری زاده و ترورهای مشابه که در بیش از ده سال گذشته اتفاق افتاده، می‌گویند و می‌نویسند و گام برمی‌دارند.

آنچه امروز و در این شرایط خطیر مهم به نظر می‌رسد این است که مسئولان کشور انتظار ملت را در بازنگری و تقویت سازوکارهای اطلاعاتی و امنیتی برای عدم تکرار وقایعی این چنینی که موجب ضربه به منافع کشور و روح و روان جامعه می‌شود، را برآورده سازند و ضمن رسواسازی و برخورد با آمرین و عاملین این جنایت، با هوشیاری و تدبیر به گونه‌ای عمل کنند که دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ملک و ملت‌مان را از دستیابی به اهداف خویش ناکام سازند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان

کد خبر 458437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.