تمام جاده‌های اصفهان لغزنده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی با بارش باران و لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین پورقیصری، در خصوص وضعیت جاده‌های استان اصفهان، اظهار کرد: بر اساس اعلام پاسگاه‌های پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در تمام محورهای مواصلاتی با بارش باران و به تبع لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه تصادف فوتی در جاده‌های استان رخ نداده است، اظهار کرد: با این حال هفت تصادف جرحی با ۱۲ مجروح و ۱۲ تصادف خسارتی در شبانه روز گذشته رخ داد که حال عمومی مجروحان خوب گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه رانندگی در شرایط بارندگی مهارت خاص خود را می‌طلبد، گفت: از رانندگان می‌خواهیم که با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌های استان از سرعت مطمئنه استفاده کرده و با احتیاط کامل به رانندگی بپردازند و حتماً قبل از رانندگی نسبت به رفع نواقص و معایب خودرو اقدام کرده و از سالم بودن برف پاک کن و سیستم تهویه و بخاری آن اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 458432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.