وابسته‌ترین منچستر تمام دوران‌ها

از زمانی که پایش را در اولدترافور گذاشت، دیگر هیچ چیز مثل سابق نبود و برونو به قلب تپنده شیاطین سرخ تبدیل شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، از زمان حضورش در ترکیب منچستریونایتد، شیاطین سرخ با مقیاسی بدون تصور به او وابسته شده‌اند؛ برونو فرناندس بدون شک تنها عامل موفقیت این روزهای قرمزپوشان محسوب می‌شود.

برونو در این فصل از رقابت‌ها در بسیاری از دقایق بازی‌های یونایتد به میدان رفته و تأثیر بسیار خوبی بر روند مسابقه داشته است، اما مسئله مهم‌تر اینجاست که بالاخره هر بازیکنی نیاز به کمی استراحت دارد ولی یونایتدی‌ها آنقدر وابسته به حضور برونو هستند که نمی‌توانند ریسک کنند و به این بازیکن استراحت بدهند.

اوله گونار سولسشر، سرمربی تیم منچستر یونایتد به عاجز بودن خود برای استراحت دادن به برونو اعتراف کرده است: برونو بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود و نمی‌توانیم او را به طور کامل در یک بازی روی نیمکت بنشانیم. درواقع برای من تنها زمانی برونو می‌تواند استراحت کند که تیم بازی خوب به نمایش گذاشته باشد و تا دقیقه شصت با اختلاف مناسبی پیش باشد تا  او را از زمین مسابقه بیرون بکشم.

به عقیده سولسشر، برونو مثل چسبی است که همه اعضا تیم را به هم متصل می‌کند. در واقع اگر او نباشد، هیچ یک از اجزای دیگر ترکیب این تیم نمی‌تواند توانمندی خود را نشان دهد و با بیان واضح‌تر، ستاره پرتغالی این روزها قلب تپنده منچستر است.

هرچند واضح است که برونو نمی‌تواند در تمامی بازی‌ها به طور کامل بازی کند، اما در حال حاضر منچستر چاره‌ای جز این ندارد. شاید با بهبود شرایط فن د بیک، بالاخره فرناندس هم زمانی برای استراحت پیدا کند و البته سولسشر هم نفس راحتی بکشد؛ چرا که قطعاً اگر برونو فرناندس را به دلیل مصدومیت از دست بدهد، اوضاع برای این تیم به هیچ عنوان خوب نخواهد بود.

کد خبر 458333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.