در خواب مذاکره فرو رفتن نتیجه‌ای جز تیزتر کردن شمشیر دشمن ندارد

نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی گفت: در خواب مذاکره فرو رفتن و استکبار را دستگاه ترحم و انصاف دانستن، نتیجه‌ای جز تیزتر کردن شمشیر دشمن ندارد. ملت ایران در واکنش به ترور شهید فخری زاده خواستار مجازات شدید عاملان است.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده اظهار کرد: شهادت هنر مردان خداست. دشمنان نظام جمهوری اسلامی فکر می‌کنند با ترور فیزیکی شخصیت‌های برجسته ایران می‌توانند ملت ما را از مواضع خود عقب برانند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده دو نکته مهم را تکلیف نمودند؛ ایشان در ابتدا فرمودند عاملان ترور شهید فخری زاده باید مجازات شوند و همچنین لزوم پیگیری تلاش‌های علمی و فنی شهید در همه بخش‌ها؛ هر یک در پیگیری این تکلیف وظیفه‌ای داریم و باید راه این شهید را ادامه دهیم.

نماینده نائین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید فخری زاده نقش به سزایی در توسعه قدرت هسته‌ای و مبارزه با کرونا ایفا کرد و بیشترین نقش را در قدرت‌آفرینی دفاعی داشت. نحوه مجازات عاملان این ترور باید بیانگر قدرت‌آفرینی دفاعی باشد.

آزاد ادامه داد: در خواب مذاکره فرو رفتن و استکبار را دستگاه ترحم و انصاف دانستن، نتیجه‌ای جز تیزتر کردن شمشیر دشمن ندارد. ملت ایران در واکنش به ترور شهید فخری زاده خواستار مجازات شدید عاملان است. باید هزینه ترور بالا رود و این کیفیت و شدت واکنش ما است که سبب بازدارندگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ترور و تحریم دو ابزار دشمنان ایران است در صورتی که نمی‌توانند با این فشارها ملت ایران را از مسیر اصلی خود خارج کنند. در این مسیر ملت ایران بیدار تر و آگاه‌تر خواهد شد و دشمن نیز می‌داند موعد تحقق وعده خداوند در قرآن کریم نزدیک است‌.

کد خبر 458329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.