اسرائیل از توان و ظرفیت دانشمندان ایرانی وحشت دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل از توان و ظرفیت دانشمندان ایرانی وحشت دارد و یقیناً این ترور خصمانه با پاسخی جدی و محکم از سوی نیروهای مسلح کشور مواجه خواهد شد.

فدا مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد ترور محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار کرد: با ترور محسن فخری‌زاده لکه سیاه دیگری در پرونده عملکرد سراسر ننگین سازمان‌های اطلاعاتی موساد و سیا ثبت شد. این جنایت مذبوحانه به خوبی نشان داد که سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده و رژیم جنایتکار صهیونیستی تمام قواعد و مقررات بین‌المللی و حقوق بشری را زیر پا گذاشته‌اند.

وی افزود: شهید محسن فخری‌زاده یکی از چهره‌های برجسته و دانشمندان فرهیخته صنعت دفاعی کشور بود که در طول عمر خود خدمات ارزنده‌ای را بر جای گذاشت. حرکت این دانشمند برجسته ایرانی به گونه‌ای بود که موجب ترس و نگرانی استکبار جهانی شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرکت دانشمندان ایرانی در عرصه‌های دفاعی و هسته‌ای موجب شده که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سال‌ها پیش نسبت به اثرات عملکرد آنها هشدار دهد. وی مدعی شده بود تمامی توطئه‌های اسرائیل علیه تهران توسط شهید فخری زاده خنثی می‌شود.

مالکی در ادامه خاطرنشان کرد: اسرائیل از توان و ظرفیت دانشمندان ایرانی وحشت دارد و یقیناً این ترور خصمانه با پاسخی جدی و محکم از سوی نیروهای مسلح کشور مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کاملاً واضح است که عملیات ترور شهید محسن فخری زاده توسط عناصر رژیم صهیونیستی و آمریکا اجرا شده است؛ زیرا فرزندان جمهوری اسلامی ایران آسیب‌های فراوانی را به استکبار جهانی به ویژه تل‌آویو و واشنگتن وارد کرده‌اند.

کد خبر 458299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.