ترور شهید فخری زاده اولین هدیه بایدن به نتانیاهو بود

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا قصد دارد با ترور دانشمندان ایرانی زمینه را برای مذاکره‌ای دوباره فراهم کند تا به کمک لیبرال‌های داخلی برجام دوباره‌ای را به ایران تحمیل کند. ترور شهید فخری زاده اولین هدیه جو بایدن به نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

حجت السلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ترور محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای اظهار کرد: داستان ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در آمریکا آغاز شد و جو بایدن نیز در سال ۸۸ معاون اول وی بود.

وی افزود: آمریکا از ابتدای سال ۸۸ شروع به ترور شخصیت‌های برجسته علمی و دانشمندان هسته‌ای ایران کرد و با توجه به تحریم‌ها و فشار اقتصادی و زمینه سازی لیبرال‌های داخلی، فضا را برای تحقق برجام فراهم کرد تا ایران را به پای میز مذاکره بکشاند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط مشابهی برای ایران در حال تکرار است؛ زیرا جو بایدن امروز رئیس جمهور آمریکا است و لیبرال‌های داخلی نیز در دولت حضور دارند و وضعیت اقتصادی ایران نیز در اثر فشارهای حداکثری نابسامان است.

میرزایی خاطرنشان کرد: آمریکا قصد دارد با ترور دانشمندان ایرانی زمینه را برای مذاکره‌ای دوباره فراهم کند تا به کمک لیبرال‌های داخلی برجام دوباره‌ای را به ایران تحمیل کند. ترور شهید فخری زاده اولین هدیه جو بایدن به نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ ترور شهید فخری زاده باید دندان شکن باشد و عوامل این اقدام را از کرده خود پشیمان کند.

کد خبر 458286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.