درختان محمد شهر قطع نشده است؟

در این بسته خبری از اجرای چندین پروژه عمرانی در دماوند تا جمع آوری بذر درختان در بوستان‌های بجنورد و مهر و موم مراکز جمع آوری ضایعات تربت حیدریه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

شکست ۵۰۰ اصله درخت در سقز

لقمان شیخ عزیزی، سرپرست شهرداری سقز با اشاره به اینکه شکسته شدن ۵۰۰ اصله درخت معابر شهری بخاطر بارش سنگین برف دو روز پیش گفت: در این حادثه طبیعی ۵۰ اصله درخت نیز به طور کلی قطع شد.

نصب دوربین‌های پایش تصویری در ۱۲ نقطه ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: دوربین‌های پایش تصویری بزودی در ۱۲ نقطه مهم و اولویت دار این شهر نصب می‌شود.

جمع آوری بذر درختان در بوستان‌های بجنورد

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح جمع آوری بذر از درختان در بوستان‌های بجنورد خبر داد.

مهر و موم مراکز جمع آوری ضایعات تربت حیدریه

محمدهادی مقدم نیا، رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری تربت حیدریه از مهر و موم مراکز جمع آوری ضایعات در محدوده این شهر با هدف مقابله با بیماری‌ها خبر داد.

اجرای چندین پروژه عمرانی در دماوند

محمود بهرامی، معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند از اجرای چندین پروژه عمرانی در خیابان ۹ دی و شهرک الهیه شهر دماوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.

آمادگی شهرداری شیرین‌سو برای هرگونه بحران احتمالی

حسین عالمی نیکو، دبیر ستاد مدیریت بحران و مسئول واحد خدمات شهری شهرداری شیرین سو از آمادگی کامل شهرداری برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی خبر داد.

تکمیل خدمات زیربنایی فازهای ۴ و ۷ هشتگرد

مسعود حق لطفی، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با توجه به اینکه فازهای چهار و هفت شهر تحویل شهرداری نشده است، شرکت عمران با جدیت در حال تکمیل خدمات زیربنایی آنها است.

درختان محمد شهر قطع نشده است!

حامد نادری، معاون خدمات شهری محمد شهر در رابطه با فیلمی که در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان بلوار دشت بهشت منتشر شده بود، تاکید کرد: هیچیک از درختان بلوار دشت بهشت محمد شهر قطع نشده و این درختان صرفاً هرس شده‌اند.

آمادگی شهرداری گرم‌دره در مقابل حوادث احتمالی زمستان

عباس دادخواه، شهردار گرمدره از آمادگی در مقابل حوادث احتمالی زمستانه خبر داد و گفت: در شهرداری گرم‌دره با تدارک دیده شده، نیروها و توان فنی این نهاد به صورت هدفمند آماده خدمات رسانی هستند.

بازسازی بخش فرسوده سیستم حمل و نقل عمومی ضروری است

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بخشی از سیستم حمل و نقل کشور دچار فرسودگی شده و باید با توجه به مطالبات کنونی به بازسازی جدی این سیستم در کشور با همه ظرفیت و توان کمک کنیم.

کد خبر 458233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.