گل شهباززاده به اشتباه آفساید اعلام شد

ششصد و چهاردهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "عالی بود رفقای طلایی" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به پیروزی روز گذشته سپاهانی‌ها در تبریز دارد. حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز شد که در لحظات ابتدایی تراکتور صاحب توپ و میدان بود و یکی دو موقعیت جدی هم ایجاد کرد اما در ادامه سپاهان رفته رفته با بازی‌سازی از یک سوم دفاعی خودی و پِرِس از یک سوم میانی زمین، بر توپ و میدان مسلط شد و پس از ایجاد چند موقعیت خطرناک، در دقیقه ۲۸ بالاخره مزد برتری خود را گرفت و با ضربه سر نژاد مهدی از میزبان پیش افتاد تا در نهایت با سه امتیاز راهی اصفهان شود.

"گل شهباززاده به اشتباه آفساید اعلام شد" تیتر دیگری از این رسانه است که به نظر کارشناسان داوری در مورد گل شهباززاده پرداخته است. دقیقه ۱۳ دیدار سپاهان-تراکتور پاس در عمق منصوری باعث تک به تک شدن شهباززاده با دروازبان تراکتور و گلزنی او شد اما کمک داور این گل را آفساید تشخیص داد و آن را نپذیرفت. حالا چند کارشناس داوری معتقد هستند که این گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است و به اشتباه توسط کم داور دوم آفساید اعلام شده است.

"دمت گرم تارتار، مردی حسین پورامینی" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که اشاره به صحنه جنجالی دیدار ذوب آهن-پیکان و اعتراض تارتار و حرکت حسین پورامینی شاگردش دارد. به خاطر اینکه مهدی تارتار و دستیارانش نزدیک به صحنه نبودند و مطمئن نبودند که حسین پورامینی بازیکن پیکان هیچ برخوردی با مدافع حریف نداشته و از همه مهم‌تر پنالتی گرفته شده می‌توانست آنها را به سه امتیاز بازی برساند دست به اعتراضات شدیدی زدند که ناگهان بازیکن این تیم پورامینی نزدیک به مهدی تارتار می‌شود و اعتراف می‌کند تصمیم داور صحیح بوده و هیچ برخوردی با بازیکن ذوب آهن نداشته است. تارتار هم از داور عذرخواهی می‌کند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 458177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.