تمدید اعتبار وکالتنامه‌های خرید و فروش وسایل نقلیه

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان وکالتنامه‌هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بودند و منقضی شده‌اند تا پایان تاریخ اعلام از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری، طرح محدودیت‌های تردد متناسب با وضعیت شهرها در کشور اجرا و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهرهای نارنجی و قرمز مشمول محدودیت‌ها تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور اصفهان بود.

وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالت‌نامه‌های صادره منقضی خواهد شد، که به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند به منظور رفاه حال شهروندان وکالت‌نامه‌هایی که اعتبار آنها تا اول آذرماه امسال بوده و منقضی شده‌اند تا پایان تاریخ اعلام از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند که شهروندان باید قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند.

کد خبر 458148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.