۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
سه نمایشگاه در یک گالری

یک نمایشگاه گردان گفت: فراخوان سه نمایشگاه گروهی متفاوت و مجزای عکاسی "رؤیای زندگی"، آرم و لوگوتاپ "نشان" و پوستر، تصویرسازی و نقاشی "جلوه" در گالری کلهر رشت برگزارخواهد شد و علاقه مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

سمیرا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سه نمایشگاه نقاشی، عکاسی و آرم و لوگوتاپ توسط گروه هنری "رسم" برگزار می‌شود و به شرکت کنندگانی که آثارشان به‌نمایش گذاشته می‌شود گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد. موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ها آزاد است و محدودیتی در سبک و اجرای آنها و سن شرکت کنندگان وجود ندارد. هر متقاضی برای شرکت در هر کدام از این نمایشگاه‌ها می‌تواند حداکثر هفت اثر را برای داوری ارسال کند و هزینه شرکت در نمایشگاه نیز برای هر اثر ۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: ابعاد آثار پوستر، ابعاد آثار تصویرسازی، نقاشی و عکاسی ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر و آرم ۲۰ در ۲۰ سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب، پست و تحویل آثار بر عهده شرکت کننده بوده و در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت. همچنین امکان چاپ آثار در رشت وجود دارد. ظرفیت سه نمایشگاه هنری "نشان"، "جلوه "و "رؤیای زندگی" محدود است و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا دوشنبه، ۲۰ آذر امسال بوده که این زمان تمدید نخواهد شد.

نمایشگاه گردان این سه نمایشگاه ادامه داد: سارا خبیر، مسعود صفرنیا، یونس دهقانی و سمیرا صفاری مدرسین و طراحان گرافیک در سطح کشور و داور این سه رویداد هستند. سه نمایشگاه گروهی متفاوت و مجزای عکاسی «رؤیای زندگی»، آرم و لوگو تاپ «نشان» و پوستر، تصویرسازی و نقاشی «جلوه»، در دی ماه ۱۳۹۹، در گالری کلهر رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه‌ها با شماره ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ در پیام‌رسان واتس‌اپ تماس حاصل کنند.

کد خبر 458094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.