محرم آرامش را به سپاهان بازگرداند

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان یکی از تیم‌های باسابقه است که باید به شرایط عادی باز می‌گشت، زیرا فصل گذشته این تیم دچار بحران شد و حتی نتوانست سهمیه آسیایی کسب کند که تغییرات زیادی برای فصل جدید ایجاد شد. محرم نویدکیا با شخصیت بزرگ خود آرامش این تیم را بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: به خاطر شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت تیم‌ها به آن شکلی که می‌خواستند نتوانستند آمادگی سازی را انجام دهند و برای سپاهان و تراکتور وارد شدن به این بازی سخت بود. هر دو تیم تحت فشار بودند و خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم، اما تراکتور کیفیت فوتبالی خوبی ارائه داد و در ادامه راه آینده بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: سپاهان یکی از تیم‌های باسابقه است که باید به شرایط عادی باز می‌گشت، زیرا فصل گذشته این تیم دچار بحران شد و حتی نتوانست سهمیه آسیایی کسب کند که تغییرات زیادی برای فصل جدید ایجاد شد. محرم نویدکیا با شخصیت بزرگ خود آرامش این تیم را باز گرداند و همچنین حضور افراد بزرگی مثل محمد رضا ساکت به تیم کمک می‌کند.

مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه به مرور زمان بهتر می‌شویم، تصریح کرد: بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند و توانستند امروز با شرافت و مبارزه پیروز بازی شوند. در ضد حملات می‌توانستیم به کل برسیم، اما مهم‌تر از آن حفظ پیروزی بود.

مرزبان افزود: نسبت به شرایطی که وجود دارد آنالیز بازی‌ها را خودم انجام می‌دهم، خوشحالم که شانسی به حریف ندادیم و به خوبی پرس از جلو را انجام دادیم. تصمیم گیری‌های مشکل و سریعی انجام دادیم که از بازیکنانمان راضی هستیم.

وی درباره تاکتیک بازی سپاهان، خاطرنشان کرد: سه مهاجمی که اضافه کردیم براساس معیارهای علمی دنیای فوتبال بود، زیرا می‌دانستیم این تیم با سه مدافع مرکزی کار می‌کند که سعی کردیم آن‌ها را از هم دور نگه داریم و در خط اول حریف را تحت فشار قرار دهیم تا مجبور شوند توپ‌های بلند ارسال کنند، سه مدافع را هم مشغول کردیم و پاس‌های آن‌ها ریسکی شد که بیشترین توپ‌گیری را داشتیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تراکتور ریسک بیشتری نسبت به ما انجام داد که نمی‌توانستیم این موضوع را نادیده بگیریم به همین دلیل عقب بازی می‌کردیم، اما در کل بازی مالکانه خوبی ارائه دادیم.

کد خبر 457951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.