کشف ۳ تن چوب بلوط قاچاق در بوئین و میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت از کشف سه تُن چوب بلوط که به صورت غیرمجاز و قاچاق تهیه شده بودند و دستگیری دو نفر در این رابطه توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی مرشد فریدنی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مأموران واحد گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به دو دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد بار خودرو به صورت غیرمجاز و قاچاق تهیه شده است، افزود: در بازرسی از خودروهای مذکور سه تُن چوب بلوط قاچاق کشف و در این خصوص رانندگان خودروهای مذکور دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام و گفت: چوب‌های قاچاق به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل و متهمان نیز همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با خودروهای حامل بار قاچاق بدون اغماض برخورد خواهد شد و از شهروندان نیز می‌خواهیم به منظور مشارکت در مأموریت‌های پلیس در صورت مشکوک شدن به خودروهای با پلاک‌های غیر بومی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا ضمن بررسی‌های لازم با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 457868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.