پایان افسانه شیرین دیگو

ششصد و سیزدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "محرم و علی منصور رو در روی هم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به مصاف حساس سپاهان و تراکتور دارد. دیداری سخت و جذاب که نتیجه آن علاوه بر دو تیم برگزارکننده، برای سایر تیم‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و می‌تواند در شکل‌گیری مدعیان قهرمانی نقش ویژه‌ای ایفا کند. تقابل سپاهان و تراکتور در چند فصل اخیر از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بوده و شرایط دو تیم در فصل جاری، این حساسیت را دوچندان کرده است. گفتنی است این مسابقه به دلیل بارش سنگین برف لغو شد.

"گاندو ها تشنه یک قضاوت بی نقص" تیتر دیگری از این رسانه است که به دیدار ذوب آهن و پیکان پرداخته است. ذوب‌آهن در شرایطی آماده این دیدار حساس می‌شود که فصل جدید را خوب شروع نکرده و با وجود بازی نسبتاً خوبی که ارائه می‌دهد، در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده و هنوز بردی را به دست نیاورده است. با این حال نیروی جوانی در کنار انگیزه بالای بازیکنان ذوب‌آهن، وضعیت این تیم را بهتر از قبل کرده و حضور در ورزشگاه خانگی می‌تواند ورق را به نفع ذوبی‌ها برگرداند.

"پایان افسانه شیرین دیگو" عنوان پایانی این نشریه است که از درگذشت دیگو مارادونا حکایت کرده است. مارادونا ۶۰ ساله چندی قبل به علت عارضه‌ای در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. هر چند نظر می‌رسید حال این ستاره بزرگ بهبود یافته و حتی چند روز قبل از بیمارستان مرخص شد، اما شب گذشته در خانه دچار ایست قلبی شده و در نهایت جان خود را از دست داد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 457839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.