شادمهر: مجلس باید در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد و قوانینی را مصوب کند که گره از مشکلات باز کند. با انجام چنین مواردی جامعه نیز احساس می‌کند که مجلس هم درد و همراه مردم است.

امان قلیج شادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد جایگاه فعلی مجلس در کشور اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده است و متأسفانه در برخی مواقع به دلیل رفتارهای نسنجیده نمایندگان، قوانین حاشیه ساز و ورود به برخی مسائل، جایگاه آن را با چالش روبه‌رو کرده است.

وی افزود: اقدامات مجلس یازدهم نسبت به چندین ماه گذشته روند بهتری پیدا کرده است؛ زیرا در اوایل آغاز مجلس شاهد برخی رفتارهای عجولانه از سوی برخی نمایندگان بودیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس یازدهم بعد از پیام مقام معظم رهبری روال منطقی‌تری به خود گرفت و در ادامه نیز شاهد کاهش تندروی‌ها و رفتارهای نسنجیده از سوی نمایندگان هستیم.

شادمهر تاکید کرد: مجلس یازدهم تا حدودی توانسته است تمرکز خود را بر مسائل اقتصادی و معیشتی کشور قرار دهد و طرح‌هایی مبنی بر تأمین کالاهای اساسی، اصلاح نظام بانکی، اصلاح سیستم مالیاتی را مطرح و پیگیری کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم به دنبال ریل گذاری برای نظام است و به همین دلیل برخی نمایندگان متوجه شدند که با مجادله نمی‌توان مشکلات را بر طرف کرد و رویکرد مناسب‌تری را در پیش گرفتند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در صورتی که بتواند از ابزار قدرت خود به صورت منطقی استفاده کرده و از حواشی دور شود، در جایگاه والایی قرار می‌گیرد.

شادمهر ادامه داد: مجلس باید در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد و قوانینی را مصوب کند که گره از مشکلات باز کند. با انجام چنین مواردی جامعه نیز احساس می‌کند که مجلس هم درد و همراه مردم است.

کد خبر 457789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.