می خواهیم نخستین پیروزی را در خانه جشن بگیریم/ می خواهیم حقمان داخل بازی داده شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: باتوجه به اینکه کرونا است نهایت امکاناتی که از ما در خواست کردند در اختیارشان می گذاریم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان، اظهار کرد: به محرم نویدکیا و مجموعه سپاهان خوش آمد می‌گویم. سپاهان ارتباط نزدیک با باشگاه ما دارد و امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. با توجه به اینکه کرونا وجود دارد، نهایت امکاناتی که از ما در خواست کردند در اختیارشان می‌گذاریم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. از دو مسابقه قبلی دو امتیاز گرفتیم و می‌خواهیم نخستین برد را در شهر خودمان جشن بگیریم.

وی ادامه داد: در دو هفته گذشته با سیستم سه دفاع بازی کردیم و از این سیستم عقب نشینی نخواهیم کرد، سیستم اولیه ۳-۵-۲ است در مقطعی از شرایط بازی اگر لازم باشد سیستم را به ۳-۳-۴ تغییر می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه با تمام احترامی که به داوری داریم ولی هفته اول دو امتیاز از ما گرفته شد، تصریح کرد: دو پنالتی صد در صد در بازی اول برای ما گرفته نشد، اگر در آن شرایطی که بازی را در اختیار داریم پنالتی ما گرفته می‌شد، تیم حریف برای گرفتن امتیاز مساوی جلو می‌آمد و ما می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. در هفته اول به جز صحنه‌های پنالتی داوری خوب بود.

منصوریان اضافه کرد: به همان اندازه که در فوتبال برتر به استقلال و پرسپولیس پرداخته می‌شود، به سایر تیم‌ها نیز بپردازند. مخصوصاً تراکتور و سپاهان که جمعیت ۳۰ میلیونی پشت سر این دو تیم است و هر جا ترک زبان باشد، ما آنجا پایگاه داریم‌.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌ای هم نداریم این دو امتیاز فردا به ما داده شود، بلکه فقط می‌گوئیم حق ما در حین بازی بدهند، نه اینکه تلافی این اتفاق در بازی با سپاهان در بیاید و امتیاز گمشده سپاهان را سر ما در بیاورند. امیدوارم فردا به فرم اصلی‌مان برسیم و به اولین سه امتیازمان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص هواداران، خاطر نشان کرد: در بازی فردا هواداران و یار دوازدهممان را نداریم، در خیلی از بازی‌ها شاید مجبور باشیم یک بر صفر برنده شویم. می‌دانید وقتی یار دوازدهم ما چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور حضور داشته باشند، تفاوت وجود دارد. هواداران برای ما دیگر یار دوازدهم نیستند. با این جمعیت هواداری ما و پرشوری هواداران، آنها یار دوازدهم و سیزدهم محسوب می‌شوند که از دقیقه یک تا آخر ایستاده تیم را تشویق می‌کنند و حالا ما این ابزار کشنده را نداریم که با حریف مقابله کنیم. بنابراین باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و اجازه ندهیم موقعیت‌مان از دست برود.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 457639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.